לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

דו"ח צפייה: תאומי הדיסקו - איליין קאסידי, סיליאן מרפי


כפי שציינתי בעבר, נדירים הם המקרים בהם אני מחליט שלא לסיים צפייה בסרט.

בדרך כלל אני הטולרנטי באדם ואני מאמין שבכל סרט, רע ככל שיהיה, ישנה תועלת וישנה תקנה. "תאומי הדיסקו" הצליחו לעקר את האמונה התמימה הזו ואחרי 50 דקות בלבד נפרדתי מעליהם. זה לא אני זה הם. בספרייה, על המדף, זה נראה מפתה מאוד. זה אפילו היה נחמד. הלכתי עם ליעד לספרייה, לידנו עמדה בחורה שליהגה אתנו על כל מיני סרטים והתלבטה איתנו בקול רם (רם מדי לטעמי) איזה סרט לקחת. התלבטנו בין "משפחה קטנה שלי" ל"תאומי הדיסקו". היא בכלל הציעה דברים אחרים. היה לנו נעים. באמת, זה נתן אווירה של ספרייה שכונתית כייפית כזו. הכל היה נחמד עד שהתחיל הסרט בעצמו.

בדרך-כלל, סרטים אירופאיים זוכים אוטומטית לתו איכות (יש בזה הגיון כיוון שמראש אפשר להניח שסרט שאינו אמריקאי ששרד את המיון של המפיצים, הוא כנראה סרט שווה בהחלט), "תאומי הדיסקו" משנה גם את ההנחה התמימה הזו. אפילו המבטא האירי של גיבורי הסרט לא הצליח להציל אותו מכליה. זו הייתה חוויה רעה. ארבעים דקות לסוף הסרט נכנעתי והשארתי את פיג וראנט, גיבורי הסרט, לענייניהם. בחיים לא הפסקתי בצפייה באמצע עם כל-כך מעט סימפטיה או עניין בגיבורי הסרט. בחיים לא. "תאומי הדיסקו" הצליחו להרוס גם את זה.



נכתב על ידי , 28/7/2005 18:10   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bgv ב-31/7/2005 11:16



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)