לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

דו"ח צפייה: אוצר לאומי - ניקולאס קייג', דייאן קרוגר.


אני לא יודע אם זו הסימפטיה לניקולאס קייג', הדמיון המדהים בין דיאן קרוגר לרוני סופרסטאר (לא שיש לי משהו עם רוני), העלילה שהתבססה (אולי לא ביודעין) על "צופן דה וינצ'י" שמאוד-מאוד אהבתי או שאולי זו העובדה ש"אוצר לאומי" בא לי אחרי רצף ממש לא מוצלח של סרטים. מה שזה לא יהיה, "אוצר לאומי" הוא אחד מהסרטים המהנים שראיתי בתקופה האחרונה. סרט הרפתקאות סבבה לאללה שלמרות בעייתיות מסוימת (וטון דידקטי כלפי ההיסטוריה של ארה"ב, שנובע כנראה מהפקת הסרט בידי דיסני) שווה את המאמץ. ההשוואות ל"צופן דה וינצ'י" הן לא מקריות. ניקולאס קייג' מגלם נצר למשפחה שידועה במאמציה לחפש אוצר עצום ומסתורי שאיש כלל אינו בטוח שהוא קיים. האוצר הוסתר ע"י הטמפלרים ואולי ע"י הבונים החופשיים ויש לאתר ולפענח את כל הרמזים בדבר מיקומו של האוצר על-מנת להגיע אליו. כמובן שקייג' מצליח בדרך להסתבך עם המשטרה ועם מחפשים אחרים של האוצר, כמובן שיש פן רומנטי מעודן (כי בכ"ז, זה סרט של דיסני) והשוואות בלתי נמנעות לאינדיאנה ג'ונס ולצופן דה וינצ'י. איך שלא יהיה, אני מאוד מאוד נהנתי מ"אוצר לאומי" וכנ"ל גם השותפה שלי. היינו בוגרים מספיק כדי לא לתת למופרכות של העלילה להפריע לנו וילדותיים מספיק כדי להיסחף להרפתקאות שעל המסך. היה שווה בהחלט וזה גם עזר לסיים בצורת ארוכה של סרטים דפוקים. המלצה חמה בהחלט.



נכתב על ידי , 3/8/2005 21:41   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-4/8/2005 20:33



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)