לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

אידיוטיזם צרוף


אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים ובכל-זאת לא הצלחתי למצוא באינטרנט או בעיתונות היומית שום תמונה שתצליח למצות את האידיוטיזם הצרוף של שלומי ארבייטמן במשחק של מכבי חיפה, אמש. אנשים מדברים על "טעות". זו לא טעות. טעות זה מה שקרה לדווידוביץ'. תקלה. אולי זה רשום בגורל של דוידוביץ', לעשות תמיד את הטעות הזאת כשהכסף על השולחן, אבל זו עדיין טעות. המקרה של ארבייטמן הוא שונה. אסור לשים את ארבייטמן ודווידוביץ' באותה קטיגוריה. טעויות קורות. מה שארבייטמן עשה היה במזיד. אז אולי מדובר באינסטינקט ואולי מדובר במה שפינק פלויד כינו momentary lapse of reason ומה שבטלוויזיה מכנים כלפסוס. איך שלא נקרא לזה,לארבייטמן מגיע לשלם על זה. ולשלם בגדול. אני לא מאמין שחיפה ישחררו אותו, אני לא חושב שהקריירה שלו תינזק כתוצאה מאובדן העשתונות (?) שהיה לו אתמול. לכל היותר יסמנו אותו כבעייתי, סימון שיעבור מהר מאוד. אני לא דואג לארבייטמן. מה שכן, מכבי חיפה תעשה בחוכמה אם תקנוס אותו בכבדות. למען יראו וייראו. השטות של ארבייטמן אתמול עלתה למכבי חיפה בכמה מיליוני שקלים טובים. אני לא דואג לשחר, באמת שלא אבל לארבייטמן מגיע להענש. אני מאוד מקווה שלחיפה יהיה השכל לעשות את זה.

נכתב על ידי , 4/8/2005 17:35   בקטגוריות ספורט וכאלה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-9/8/2005 22:13



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)