לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

והסרט נמשך...


שלומות,

ימים עמוסים עוברים על כוחותיי וכוחותיי שאינם מורגלים בימים שכאלה מוצאים את עצמם עייפים מדי בכדי לכתוב. כך או כך, אני מושכנע שכבר נוצרה רמת מתח בלתי נסבלת לגבי הניסוי הקל ב"מלהולנד דרייב" שערכנו בוֶרֶד ביום שישי. להלן המסקנות:

ורד, שמדי פעם צופה בסרטי סינמטק וכיו"ב (ולפיכך נתפסה כמי שתדע להעריך את המופתיות שבמלהולנד דרייב), אכן צלחה את הסרט ואהבה אותו. גם אם נדלל מההתלהבות של ורד את הנסיונות לספק את תאוות המחמאות שלי לגבי הסרט (אני צמא לקומפלימנטים כאילו הייתי אחד מהמפיקידם של הסרט וכאילו ההצלחה של הסרט פירושה יותר בחורות, יותר כסף בבנק, יותר בריאות), עדיין ניכר כי הורד נהנתה מהצפייה. השאלות שהיא שאלה לאורך הסט העידו על הרבה עניין ועל יכולת בלתי-מבוטלת לפיענוח סרטים. לקראת סוף הסרט היא איבדה את עצמה בהתרחשויות אבל all in all הייתה חווייה מהנה. יש עוד שני קנדידטים לצפייה בסרט (אותם שניים שהיו גם לפני שבועיים). בקרוב יובאו המסקנות ואז יחל תהליך הפרידה הארוך שלי מהסרט הנ"ל. יש לי הרגשה שמיציתי את נושא "מלהולנד דרייב" בחיי, זה סרט אדיר-ענק-גאוני ואקח אותו איתי לאי בודד גם במחיר ויתור על סרטים אחרים, ובכ"ז, יש לי עבודה, יש מוזיקה, יש עניינים בוערים אחרים.



נכתב על ידי , 5/11/2003 13:26   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)