לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

עוד שבוע, עוד חודש, עוד שנה


עבר כבר שבוע מאז שחזרתי מחו"ל ועדיין לא הצלחתי למצוא את המילים המתאימות ואת הדרך המתאימה לתאר את כל מה שעבר עליי. וככל שהזמן עובר ואני נסחף יותר ויותר בחיי היום-יום על שלל הדברים הטובים יותר וטובים פחות שיש להם להציע, אני לפרקים שוכח שרק לפני שבוע הסתובבתי בפילדלפיה חופשי ומאושר וחיפשתי נעליים או דייאט ד"ר פפר. במהלך כל הטיול כתבתי לעצמי רשימות. מעין יומן מסע. מדי פעם הייתי עוצר, באמצע העיר או בבית קפה וכותב לעצמי כל מיני דברים. זה לא שהפסקתי לכתוב בבלוג אלא שפשוט הפסקתי לכתוב בבלוג הזה ושמרתי לעצמי בלוג הכי-פרטי-שאפשר בפנקס רשימות. אני לא בטוח שאטרח להקליד את כל מה שרשמתי שם לבלוג הזה או לכל מקום אחר. ככל שהזמן מהטיול עובר אני מבין שזה חסר טעם. מדובר בחוויות שרובן ככולן פרטיות ולא ממש ניתנות להעברה. ובכל-זאת, כיוון שפטור בלא כלום אי-אפשר, אני רק יכול להגיד שנהנתי מאוד. נהנתי הרבה יותר ממה שציפיתי והרבה יותר ממה שחשבתי שאפשר. פילדלפיה מדהימה ומנהטן אותו דבר והאחיינים שלי הם באמת הכי מתוקים בעולם וחלומות (פול מקרטני) לפעמים יכולים להתגשם ולפעמים יש באפשרותם לגרום לפנטזיות הכי פרועות להראות חיוורות למדי. "כן, היה יופי". חבל שנגמר. עכשיו אני כאן. מעכשיו זה חשבונאות וביקורת, בר-אילן ועיריית חולון, עבודה, מחיר גבוה לדלק, שכר דירה ואגוזית חשובה לי מאוד שנוסעת לקצה הרחוק ביותר של העולם. יש לי 15 ק"ג לרדת, מיליון ספרים לקרוא, מיליון דיסקים לשמוע, מיליון סרטים לראות ומעט מדי זמן לעשות את כל זה. בכל מקרה, אם אתם פוגשים את החיים בתקופה הקרובה, תגידו להם שאמרתי "Bring it on". אני כאן.

נכתב על ידי , 8/10/2005 17:39   בקטגוריות אני וכאלה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של +*Alinush*+ ב-15/10/2005 17:47



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)