לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

לזכרו של רפי בוקאי


כרגע קראתי בוויינט על מותו של במאי-מפיק הקולנוע הישראלי, רפי בוקאי. באופן אישי לא הכרתי את בוקאי וגם לא יצא לי לראות את "אוונטי פופולו" עד היום. אני מודע להישגים האדירים שלהם זכה הסרט שהצליח בתקציב דל ואומלל להגיע להרבה מאוד לבבות וקהלים. מבין שני הסרטים שבוקאי ביים יצא לי לראות את "מרקו פולו" ולא אהבתי אותו. הסרט נראה כמו הפקה עשירה מדי (נדמה לי שזה הסרט הישראלי שבו הושקע הכי הרבה כסף) שאמורה לכסות על נושא לא סקסי במיוחד ומחורטט למדי.

את רפי בוקאי אני אעדיף לזכור כמי שביים שני קליפים יפיפיים למשינה באמצע שנות השמונים. "היא התווכחה איתו שעות" ו-"מדברים עלייך". אני חייב להודות שאני לא בטוח במיליון אחוז שמדובר באותו בוקאי (הדעת נותנת שכן). הקליפ ל"מדברים עלייך" היה מדהים. מי שרואה אותו היום וזוכר שהוא יצא כחמש שנים לפני "אכטונג בייבי" יכול לראות את אחד מהמקרים היחידים בהם המוזיקה הישראלית השפיעה על אחותה הגדולה והמוצלחת מחו"ל ולא להיפך כמו שקורה בדרך-כלל.

בוא נתיימר/נפליץ לרגע קט: הקליפ ל"מדברים עלייך" היה המבשר לדמותה של הטלוויזיה בעידן הרב-ערוצי (אה !!!??!!!)

רפי בוקאי נפטר ממחלת הסרטן בגיל 47, יהי זכרו ברוך.

נכתב על ידי , 9/12/2003 15:53   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)