לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

דיס ריספקט (בוז בגרון ניחר)....


כתבתי כבר בעבר על השוד שמתכננת חב' צ'ארלטון בכל הקשור לשידורי המונדיאל. עם כל הכאב שבדבר והחד פעמיות של האירוע, אני לא מתכוון לשלם עבורו 700 ש"ח וגם לא 300 ש"ח. לפני 4 שנים, בחסות המונדיאל, הוקם ערוץ ספורט 5+ שמהותו העיקרית היא שוד הצרכנים התמימים. לפני 4 שנים עוד הציעו לנו מבצעים שהפכו את ספורט 5+ לגזירה שהציבור יכול לחיות עימה. הפעם זה מוגזם ואני לא מתכוון לשלם. אלא ש....כיווון שבלוג זה לא עוסק בתיקון בעוולות חברתיות (אני משאיר את זה לטליק, הוא עושה את זה הרבה יותר טוב) אני מעוניין להיטפל לזוטות, ובמקרה הזה: אליעזר לחנה.

נכון, מדובר בעיתונאי ספורט חביב שאף פעם לא חשדתי בו ביתר שאר רוח. זה לא נורא, סה"כ מדובר בספורט. התכנית שלו ב-103FM היא אופצייה סבירה בהחלט למי שבאוטו בשעה 19:00 אבל אני בחיים לא אפתח מקלט במיוחד כדי לשמוע אותו. אני מאוד לא אוהב את אופירה אסייג וצבי רוזן שהם שני קבועים בתכנית שלו. כך או כך, לחנה, בתכנית ששודרה לפני יומיים, הציג את הדיל של צ'ארלטון כדיל כדאי. לחנה, חשוב לציין, הוא אחד המגישים ב"שבת של כדורגל", משדר העושק השבועי של צ'ארלטון.  מהצד האחד הוא מילמל (ככה בקטנה, שאף אחד לא ישמע באמת) שהוא לא רוצה לדבר על צ'ארלטון (גילוי נאות וכו'), מהצד האחר אסייג וערן סלע שישב באולפן אמרו (בהסתייגות קלילה) שמדובר בדיל שכדאי לבדוק. לחנה הציג במיידי חישוב מתמטי מופלא שהוכיח למה כדאי לכל אחד לשלם 1,100 ש"ח לשנתיים (1,100 ש"ח בשביל חרא של כדורגל ישראלי) אבל הוסיף ומילמל ש"הוא לא מעוניין לדבר על צ'ארלטון".

אני לא מצפה מלחנה לכלום (שאר רוח כבר אמרתי ??) אבל שלפחות לא יתערב. הוא עובד של צ'ארלטון ובתור שכזה, אם הוא רוצה לשמור על מראית עין של הגינות, הוא לא צריך לעודד צרכנים לחבור לענק המרושע הזה. לפיכך, באופן חד פעמי (עד שמישהו אחר יעצבן אותי) אני חונך בעזרת לחנה את פינת הדיס ריספקט.

נכתב על ידי , 4/11/2005 20:02   בקטגוריות ספורט וכאלה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניקולאידיס ב-6/11/2005 09:20



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)