לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

מזל טוב אוסטרליה


כרגע ראיתי את נבחרת אוסטרליה מנצחת בפנדלים את אורוגוואי ומעפילה למונדיאל שייערך בגרמניה בקיץ הקרוב. בימים האחרונים יש לי עניין מיוחד באוסטרליה כיוון שהפקדתי שם את יקירתי. 83,000 צופים משולהבים בסידני ראו את מארק וידוקה, הקפטן הותיק של אוסטרליה מחמיץ פנדל בשלומיאליות ומיד אחריו את זלאייטה (נדמה לי) הכוכב של יובנטוס בועט טוב, אבל נתקל בידיים של מארק שווארצר השוער האוסטרלי. איזה דרמה, איזה יופי. אוסטרליה, אותה נבחרת שלא הצליחה לעבור את ישראל לפני 17 שנים תהיה במונדיאל, אנחנו אפילו לא נראה אותו בטלוויזיה. מדהים אותי לראות עד כמה האוסטרלים התקדמו מאז שהם נפרדו מאיתנו. נבחרת שבה משחקים אלוויסי, שווארצר, וידוקה, הארי קיוול ועוד מלא שחקנים טובים לעומת הנבחרת המשעממת שלנו שנזקקה לביקורים תכופים של אלילת המזל כדי לא להעפיל שוב למונדיאל. לא נורא, לא באתי לבכות על הנבחרת שלנו ועל גרנט וכו', באתי להשתתף בשמחתם של האוסטרלים שיהיו בגרמניה בקיץ. אין ספק שהאוהדים האוסטרלים יהוו נחמה לאור זה שהאירים לא הגיעו למונדיאל. מי שיתגעגע לשיכורים שלבושים בירוק, שייחפש את השיכורים שלבושים בירוק/צהוב ועושים מצב רוח טוב לכולם. מזל טוב לאוסטרלים, הלוואי ויצליחו. שיפסידו בגמר לאנגליה, זה מה שאני מאחל.

נכתב על ידי , 16/11/2005 13:47   בקטגוריות ספורט וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-17/11/2005 00:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)