לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

אין קץ לטיפשות


קראתי עכשיו ב - IOL שיאיר פרץ אומר שהיועמ"ש, אליקים רובינשטיין, הוא יותר גרוע מאייכמן והיטלר. הסיבה לאמירה המטופשת הזו היא חשדות שהעלה היועמ"ש נגד פרץ הגורסות כי פרץ השיג תואר אקדמי במירמה ועוד כהנה וכהנה זוטות. שוו בנפשכם מה היה אומר פרץ על רובינשטיין אם זה האחרון היה חושד בו ביצוע עבירה-של-ממש ולא עבירה נפוצה כל-כך.

התגובה של פרץ, לטעמי, מעידה יותר מכל על רמתו הנחותה של האיש ועל בית גידולו. כן, אני יודע שעכשיו מתחיל הקטע האשכנזי-ספרדי והקטע החילוני-דתי ועכשיו יצוצו כל מיני פרשנים-מטעם שיסבירו שבמקום ממנו פרץ מגיע הערה כזו היא רלוונטית (כיוון שמר"ן הָרָבוֹבָדִיה גם היה עלול להיתפס בהערה שכזו) אלא שלא כך הם פני דברים. אם הח"כ המכובד (???) בחר לכהן בכנסת ישראל או שנגזר עליו מטעם מועצת החכמים או איך שלא קוראים לזקני ציון האלה (ובדימוי המטופש האחרון אתם יכולים להאשים את בית הגידול שלי) לכהן בכנסת ישראל עליו לכבד את חוקי המקום ואת היושבים בו. ובכלל, יותר מחוקי המקום הבזוי הזה שנקרא כנסת ישראל הוא צריך לכבד את אזרחי המדינה שעליה הכנסת המיותרת הזו מופקדת. ההתבטאות של פרץ היא חוצפה מדרגה ראשונה והייתי שמח לראות אותו מודח מהכנסת מוקע מהחברה בכלל. אם אני הייתי שולט בעולם פרץ היה מת בייסורים קשים תוך ריצוי מאסר עולם עם עבודת פרך. למרבה הצער המנדט לא ניתן לי ולפיכך כל שאני יכול לעשות הוא להסתפק בתקווה שהכנסת הכה-מבוזה הזו שמופקדת על גורלינו תדע איך לנהוג בח"כ פרץ. משהו בתוכי אומר לי שלפרץ לא יאונה כל רע ושבסופו של דבר ההערה המרושעת הזו שלו רק תשמש אותו לעשיית הון פוליטי בקרב החוגים מהם הוא בא (בחזקת "תראו איך פרץ מראה לאשכנזים/שמאלנים/חילונים וכו').

נכתב על ידי , 25/12/2003 20:56   בקטגוריות אקטואליה וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)