לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

אין קץ לטיפשות (2)


ארוע רודף ארוע ואני מניח שההחלטה שקיבלתי לפני שלוש שנים - להתנזר ככל האפשר ממהדורות החדשות - עלולה לחזור לתוקף. בכל מקרה, הדמגוג הגזען שמנהל את מכבי ת"א כדורסל, הקבוצה של המדינה, הצבא של הכדורסל, פלוגות הסער של היורוליג וכו' (כל כינוי לאומני שתבחרו) התראיין לאחד מעיתוני סוף השבוע וסיפר על כך שהוא מניח תפילין ועל התקרבותו לבורא עולם. אני לא כל-כך בטוח שאם אני הייתי בורא עולם הייתי מעוניין בקרבתו של אדם מסוגו של גרשון. אני יודע שבמדינה הזו יש זיכרון קצר (וזה אחד ממאפייניה הבולטים) אבל גרשון הוא אותו אדם, אבל בדיוק אותו אדם, שלפני שנתיים-שלוש, במהלך הרצאה שנשא מול קציני צה"ל (כיוון שנגמרו כל האינטלקטואלים ואנשי הרוח החליטו בצה"ל לקחת את ה - Baffoon הזה להרצאה) טען שהשחקנים השחורים (מה שפעם היה כושים) מתחלקים לשחורים יותר ושחורים פחות, ושהשחורים יותר הם מזן המשרתים ועוד כהנה וכהנה שטויות כטוב ליבו בטיפשות, כלומר (לצופינו המתקשים) אם נניח אתה דיון תומאס (היהודי הנודד) ואתה נורא-נורא כהה וכו' אז אתה מזן המשרתים ואם אתה מייסאו באסטון שניחן בצבע מוקה יפה כשלעצמו אתה מזן עילי יותר. אני משוכנע שגרשון ייסלח לי (כיוון שהוא כל-כך סלחן וקרוב לבורא עולם) שאני לא מצטט אותו כהלכה, אני משוכנע שהוא בעצמו לא כל-כך נהנה להיזכר באותה הרצאה. דברים שבנאדם אומר בהרצאה הם חלק מתפיסת עולם. אלו לא דברים שנאמרים בעידנא דריתחא ולא מוצאים מהקשרם, אלו דברים שהושקעה בהם מידה מסויימת של מחשבה (ועדיין האידיוט הזה מצא לנכון להגיד אותם, מדהים אה ???) הם חלק ממניפסט. לא נורא, מטומטמים לא מתים.

בכל מקרה, אני מציע לבורא עולם לבדוק טוב טוב את מי שמשתמש בשמו לצרכי פרסום. קודם יאיר פרץ ועכשיו החבר הטוב גרשון. אני עדיין תוהה מדוע גרשון לא טרח להודות לבורא עולם על ההפסדים לצסק"א או לנהריה. תודה לבורא עולם שאתה חי, תודה לו על הבריאות והאושר, על חיוך של ילד וכל שאר הדברים הנדושים ביותר. אל תערב את הנצחונות של קבוצת השטן שלך בעסקיו של בורא עולם. אני הייתי מודה לוויצ'יץ' שמשחק כמו אריה, לבאסטון שמרחף וכו'. בורא עולם has nothing to do with it. אני נורא מקווה (כמי שמאמין בבורא-עולם) שהוא עסוק בדברים חשובים יותר מכדורסל ישראלי. ובטח ובטח חשובים יותר ממכבי ת"א והדמגוג הגזען שמאמן אותה. (הערת סיום: במקור רציתי לקרוא לגרשון "חזיר גזסען" אבל נמלכתי בדעתי. זה לא שאני לא חושב ככה אלא שזה פשוט לא מנומס. לפיכך נסתפק בדמגוג)

נכתב על ידי , 25/12/2003 21:12   בקטגוריות ספורט וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יאיר ב-6/11/2004 23:56



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)