לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

לילה בעיר


לילה בעיר - הכבישים בדרך לרמת-גן היו פנויים לגמרי כך שהגעתי דקה לפני הזמן. זיו היה בהלם. בתשע שנות היכרות הוא בחיים לא ראה אותי מגיע בזמן, לא כל שכן מקדים בדקה. הוא ירד למטה מהר ונשמע מוזר. בבוקר הוא עבר ניתוח שדרש תפרים בלשון אז הוא דיבר ב-ש' ו - צ' מצחיקות. זה היה אכזרי ללעוג לו אבל לאללה מצ'חיק.

לילה בעיר - נסענו כל הדרך ועשינו תוכניות. דומה שכל שיחה בינינו בתקופה האחרונה מתרכזת בתוכניות. אנחנו מתכננים כבר שנתיים פלוס-מינוס ואפילו מצליחים לבצע. שנינו מפחדים מהיום שהתכנונים ייגמרו. על מה נדבר אז ???

לילה בעיר - פאב ברחוב אלנבי. בחוץ קר נורא ואנחנו בין הראשונים להגיע. זו אחת הפעמים הראשונות שאנחנו הולכים למקום הזה ביחד ובכל-זאת כבר הצלחנו לפתח לעצמנו ריטואל שכזה. הוא יושב עם הגב לדלת ואני עם הפרצוף לבר. אורית מברמנת. היא מאוד נחמדה אפילו כמו סיוון שבירמנה בפעם הקודמת שהייתי שם והייתה נחמדה וחייכינית.

לילה בעיר -  הגענו דקה לפני שנהיה מלא לגמרי. נמרוד מתקשר ואומר שהוא ורונית בדרך. יכול להיות שהם לקחו את הפניה הלא נכונה כי עד סוף הערב הם לא הגיעו. המוזיקה מעולה. בדרך אני אומר לזיו שהפאב האידיאלי שלי, הוא זה שבו המוזיקה תשמע כמו משהו שאני אשים לעצמי בבית. זיו אומר שלא ואולי הוא צודק כי בשביל מה שהוא ישים לעצמו בבית, יש לו את הבית. בשביל זה לא צריך לסוע עד תל-אביב.

לילה בעיר - פתאום נכנס אסף. אני אחרי הטיפה אלכוהול שמותר לי לשתות בתור ה - designated driver וזיו אחרי יותר אלכוהול. אנחנו מעניקים לאסף קבלת-פנים שכמותה הוא לא קיבל מאיתנו אף-פעם. זה נורא מוזר. בדרך-כלל יוצא לי לפגוש אותו בהופעות. הפעם אנחנו בפאב, אפשר לשמוע אחד את השני (בערך) ולראשונה בחי אני מדבר איתו כמה מילים מעבר לשלום הקבוע. יש לו יום הולדת, הוא צעיר מישו ב - 1975 שנים (הוא טוען ש - 1971 אבל זה סיפור אחר).

לילה בעיר - אולי זה אסף, אולי זה האלכוהול ואולי אני לא יודע מה. המקום נדמה לי כשיא הניוון ולא במובן הרע (יש לזה מובן לא רע ??? Use it in a sentence). אני לא יודע מה בדיוק המשמעות של דקדנס (ניוון) אבל לפי השימושים שראיתי שנעשו בזה בעבר, אני מניח שהפאב אתמול היה דקדנטי (מנוון) בטירוף. חבורה של אנשים מבוגרים, חלקם תוכניתנים, חלקם עובדי ציבור, חלקם בקבע וחלקם סתם, מניעים את הראש כמו משוגעים לצלילי שיר של rage against the machine שהיה רלוונטי בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת. עשן הסיגריות ממלא כל פיסת אוויר ובכל זאת אני אוהב את זה. אני מרגיש שייך.

לילה בעיר - אחד מהדברים שהכי קשה לעשות אחרי שאתה שותה בירה ואפילו אחת הוא לשמור על פאסון וקו ישר מול כל הכוּסיוֹת שיושבות בדרך לשירותים. אני לא נוטה לערבב נוזלי גוף בבלוג אבל אני חייב להודות שבחורף, אחרי בירה, אין דבר מענג יותר מלהשתין (בהיעדר אופציות עינוג אחרות that is). חבורת הבנות שבפינה הן לסביות ולפעמים הן מתגפפות בפומבי. כך נאמר לי במפורש ועל זה שילמתי את הכרטיס. לא ראיתי אותן מתגפפות אבל בשלב מסויים כל-כך ננהניתי מהמוזיקה והחברה שכבר לא היה אכפת לי.

לילה בעיר - המוזיקה משגעת. כל שיר מחזיר אותי לשנות התיכון העליזות. כל מה שהייתי שומע ברוקסן, בפעמים המעטות שבהן הייתי בו. כל מה שהייתי רואה ב - MTV, בתקופה שעוד הייתי רואה MTV ובתקופה שעוד היה מה לראות ב - MTV. אף-פעם לא חשבתי שאני אתגעגע כל-כך לפרדייז סיטי של גאנז ולמידלייפ קרייסיס של פיית' נו מור. מסתבר שטעיתי. מתארגנת ממש שירה בציבור. לא אפי נצר ולא שרה'לה שרון. Metallica, Faith no more, וכו'. לא חשוב מה שרים, העיקר הביחד.

לילה בעיר - החתולה הממושקפת שיושבת משמאל מחמיאה לי על השירה. אתה שר יפה מאוד. גם לה השירים האלו מזכירים את העבר אלא שהיא הייתה בכיתה ז' באותה התקופה. היא מאוד מפתה ויש בה משהו סקסי-נורא-לא-מתאמץ. מחמאות מחמאות אבל אני יודע שבסוף הלילה, הכפיל של בוב דילן שיושב לידה הולך לזיין אותה. וכמו ב"נאמנות גבוהה" לאף אישה לא היה זיון יותר טוב ממה שהולך להיות לממושקפת עם ה - dylan look-alike.

לילה בעיר - הבחורה שלידי גם נורא מחמיאה לשירה שלי. היא מסתכלת על זיו ומשדלת אותו שיזמין לה יין לבן. זיו מתחמק. זה לא שהיא הייתה עד כדי כך לא אטרקטיבית אלא שלדעתי זיו בז לאנשים ששותים יין לבן. היא לבושה קצת מוזר ואחת לכמה דקות היא נעלמת לכיוון השירותים. כיוון שהיא לא נראית כמו אחת שסובלת משלשולים, אני מניח שהיה לה עניינים אחרים לסדר שם. אבל היא הייתה נחמדה ומחמיאה וממש-ממש בסדר.

לילה בעיר - זיו סובל מכאבים ואני מהשעון ולכן אנחנו הולכים הבייתה. בדרך לאוטו אנחנו עוצרים לקנות נקניקיות. החנות עמוסה ומלאה, כמו לא מדובר בשלוש בבוקר של לילה קר במיוחד. זיו ממליץ על המרגז. הן חריפות לי מדי וברגע שאני מסיים את הנקניקיה אני יודע שאני הולך לשלם על זה למחרת (שילמתי!!!) למרות החריפות, הנקניקיות טעימות בטירוף. אלמלא המצפון והמצב הכלכלי, הייתי אוכל עוד 6. 

לילה בעיר -  אני מוריד את זיו (כמעט) בבית ופונה לכיוון ז'בוטינסקי בואכה איילון-דרום. לפני כמה שעות וכמה קילומטרים היה פיגוע. נהרגו ארבעה אנשים. למרות השעה המאוחרת ולמרות הקירבה המצמררת למקום האירוע השווארמה של שמש עמוסה כרגיל. טרור או לא טרור אנשים חייבים להמשיך לאכול.

לילה בעיר -  אני חוזר הבייתה ומוריד את הבגדים. אני מג'ייף מספיק כדי לרצות להתרחץ אבל אין טיפה של מים חמים. אני שוקל את האופציות, ונכנס להתקלח במים הפושרים-קרים ביותר שחולון יכולה להציע. אני קפוא ובעיקר עייף. ובעיקר מרוצה מעצמי. לילה טוב.

נכתב על ידי , 26/12/2003 19:14   בקטגוריות אני וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-26/12/2003 19:55



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)