לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

קצרים (לקורא האדוק לב לבייב...)




  • עיתונות הספורט מדווחת בהרחבה שלב לבייב עומד לרכוש את הפועל ת"א. כאוהד ותיק של הקבוצה, אם יש משהו שלמדתי הוא שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר ובכל-זאת, הפוסט הנוכחי נכתב בהנחה והרכישה אכן תצא לפועל. אם לא, אני אהיה עצוב וסתם אצא טמבל


  • לב לבייב מתעתד להחזיק ב-75% מהקבוצה כששאר האחוזים יהיו בידיו של סמי סגול. מקסים. במקום בעלים אחד שלא מגלה עניין בקבוצה (סגול) יהיו לקבוצה שניים כאלה. לכאורה מדובר בבעיה: עדיף בעלים מעורב שידחוף וידרבן. מהצד האחר לא חסרות דוגמאות לבעלים שע"י יתר מעורבות רק גורמים נזק לקבוצה (מישהו אמר לוזון ????)


  • הדבר הראשון שלבייב צריך לעשות הוא לסלק מהקבוצה כל זכר להנהלה הישנה. אני לא מתכוון למוני הראל וחבריו שהצליחו לבנות העונה קבוצה נפלאה שאלמלא העונה האדירה של חיפה עוד הייתה מצליחה לזכות באיזשהו תואר, אני מתכוון לתאומים/אורנשטיין/עגיב. נכון, בתאוריה הם כבר לא מעורבים בקבוצה, בפועל אני משוכנע שהמצב קצת שונה. ההנהלה הקודמת אמנם הביאה את הפועל לכמה הישגים נאים בהחלט אבל בתאכלס, כהנהלה הם נכשלו. הם לא החתימו את התינוקות בזמן, הביאו לענות נפילה שהדבר היחידי שגימד אותה היה עונת הכמעט-ירידה בשנה שעברה ובסופו של יום רכשו (ובצדק) את השטנה של מרבית האוהדים.


  • בכלל, טוב יעשה לבייב (שלדברי העתיונים, מתנזר בכל מחיר מפרסום) אם יישלח נציג מטעמו ואולי אפילו את עצמו כדי להסביר את המניעים לרכישת הפועל ת"א. רמז קטן: אני מנהל מאבק מילארידרים עם גאיידמק היא לא סיבה מספיק טובה. הייתי מעדיף לשמוע שהוא קונה את הקבוצה לכבוד הבן שלו, לכבוד אשתו או לכבוד המנקה. העיקר שלא כפעולת-נגד לגאיידמק. בקרוב גאיידמק עלול ללכת לכלא ומה יהיה אז ? תמכור. תיפטר מהפועל. תשאיר אחרייך שוקת שבורה. זה לא רציני. אני לא מאלו שמפריזים בערכם של האוהדים ("נשמת אפו של המועדון" ושאר כינויים) אבל מגיע להם (ולי) משהו יותר טוב מזה.


  • דרור קשטן הולך לאמן את הנבחרת, למרבה הצער. מבחינתו של לבייב זה דווקא טוב. כל מאמן שלא ימונה לקבוצה יוכל לפעול בשיתוף פעולה עם דרור או לפחות (בהנחה ומדובר במישהו שדרור לא מדבר איתו, ויש הרבה כאלה) לא יפריע לו בדרך. יש כמה וכמה מאמנים ראויים בחוץ ואם לא הולכים על האופציה של חו"ל (או אז השמיים הם הגבול) אז כדאי כבר עכשיו להתחיל במינוי מאמן (מיד אחרי שממנים הנהלה ובעיקר מנכ"ל). אפשרויות: יצחק שום (דאבל עם פנאתינייקוס זה לא בא ברגל). אברהם גרנט (אני שונא את גרנט, אין דרך מנומסת להגיד את זה, אבל יש לו הצלחות מרשימות מאוד בישראל). מוטי איווניר (ראוי בהחלט וגם יעצבן את המכביסטים שעומדים להתאכזב מקאנן). רוני לוי (בכסף המתאים אפשר בהחלט לשדל אותו ואין לי בכלל ספק שהוא יכול להצעיד את הפועל להישגים). העיקר, לא להתברבר עם זה יותר מדי.


  • מינינו הנהלה ומאמן, השלב הבא, חשוב לא פחות, מינוי סקאוט ראשי שיעבוד בצמוד למאמן. העונה האירופאית נמצאת בעיצומה וזה הזמן להתחיל לחפש מציאות בחו"ל לעמדות השחקנים הזרים. מבין המצבת הנוכחית, פנסטיל הוא היחידי שראוי להישאר בקבוצה עתירת תקציב. אוגבונה, יבוריאן ואדפמי יכולים ללכת. את אובוקה עוד לא ראיתי משחק, אני לא מצפה ממנו לגדולות ונצורות. ישנם כמה כיווני פעולה, כאוהד אני יכול להגיד שהייתי שמח אם מצבת הזרים בעונה הבאה תורכב משמות צעירים ומבטיחים. איכשהו אני לא לגמרי מאמין לשחקנים דוגמת חאבי גונזאלס או ז'רום לרואה (שכבודם במקומו מונח) שבאים לעשות פה כמה לירות, כמה הרבה לירות, לקראת סיום הקריירה.


  • בד בבד עם מינוי המאמן צריך לסגור עם כמה שיותר ישראלים ובעיקר, מישהו שיחליף את אבוקסיס. יוסי מדהים, אין ספק, הוא הברומטר של הקבוצה וכו' אבל הוא בן 35. זה יותר מדי. קשה להאמין שהוא יוכל לסחוב עוד עונה וגם אם כן, הוא עלול להיות לנטל ומעמסה. הייתי מאריך לו את החוזה לעוד שנתיים לפחות, אבל זה בעיקר בגלל שההשפעה של שחקן ברמתו של אבוקסיס על שאר השחקנים היא טובה בהחלט. יש להפועל שני שחקנים (טל חן ושי אבוטבול) שיכולים לשחק כקשרים אחוריים. לאבוטבול יש המון פוטנציאל, אם מישהו בהפועל חושב שהוא יכול למלא את התפקיד בהצלחה, צריך לתת לו לשחק יותר. כרגע, לצידם של אבוקסיס ובאדיר הוא יכול רק להשתפר.


  • גאיידמק בבית"ר, שחר בחיפה, יאמר בנתניה ואולי צ'רנוי במכבי ת"א יתנו פייט חזק על כל שחקן ישראלי פנוי (או לא) שיהיה בסביבה. להפועל יש כמה פנינים בקבוצה וחשוב לשמור עליהן: גרשון, דגו ורמוט ופרץ. בנוער יש את ביברס נאתכו שכובש בצרורות, בהפועל פ"ת מאופסנים זאב חיימוביץ' ועידן סרור, טועמה מתפלל שהלוזונים ירפו כדי שיוכל לחזור לבלומפילד, פיני בלילי רוצה לחזור ובכללי יש על מה ועל מי לבנות. כמובן שיש עוד כמה מועמדים פוטנציאלים שיכולים לפאר את הקבוצה ובראשם ניר דווידוביץ'. כואב לי להגיד את זה, באמת שכן, אבל אלימלך, למרות עונה טובה, למרות שכבר כמה וכמה שנים הוא זה שסופג הכי מעט בליגה, כבר מזדקן. הוא בן 33-34. דווידוביץ' (שכנראה לא ישיג חוזה בחו"ל) יכול להיות שוער העתיד. אני מניח שחיפה יערימו קשיים אבל בסוף יתנו לו ללכת בעיקר כי על הספסל מחכה אלמדון, שוער העתיד של נבחרות ישראל. חוץ מזה (והכי הכי חשוב) להביא מגן שמאלי. מהמעט שיצא לי להיות בבלומפילד בשנתיים האחרונות, הרומן של אנטבי עם הקהל הגיע לקיצו באקורדים צורמים. הוא עדיין יכול להנפיק משחק טוב, פעם בכמה זמן אבל הסיכויים שהוא יחזור לרמה שלו מוענת הדאבל או גביע אופ"א הם קלושים. מגן שמאלי דחוף !!!!


  • מה שלא יהיה, לבייב צריך להתחיל לפעול ומהר. אמנם ההתאחדות הודיעה שאסור לדבר בינתיים עם שחקנים שנמצאים לקראת סיום חוזה, אבל ישנם גישושים וישנו הפארטץ' הקבוע בארצנו. צריך להתחיל לזוז, לקבוע איך תיראה הקבוצה, מי ינהל אותה, מי יאמן אותה, לאן הוא רוצה להביא אותה ואיך הוא מתעתד לעשות את זה.


  • והעיקר: שיהיה בהצלחה ושיהיה לאורך זמן. חשוב לכדורגל הישראלי (ולי) שהפועל ת"א תהיה חזקה. על פניו, ליגה שבה לפחות 4-5 מילארדרים יכולה להיות מתנה לכל אוהדי הכדורגל שאוכלים כל כך הרבה חרא בשנים האחרונות. לפני כמה זמן ראיתי תקציר של משחק משנת 93', הצגה כפולה באיצטדיון ר"ג שהיה מלא ב-45,000 צופים (במשחק ליגה !!!) זה נראה מדהים. הייתי בבלומפילד כמה וכמה פעמים: בלומפילד מלא יפה יותר מבלומפילד ריק. זרים איכותיים טובים יותר מזרים לא איכותיים ותחרות בספורט מעניינת יותר ממכבי חיפה (כדורגל) ומכבי ת"א (כדורסל). הרבה יותר.


  • דבר אחרון: אם אתה מתייאש מהפועל ת"א ואתה מעוניין להשקיע בעובדי עירייה עם שכר מינימום או מוזיקאים "כבר-לא-כל-כך-צעירים", דע לך שאני אוהב אותך.
נכתב על ידי , 2/1/2006 21:21   בקטגוריות ספורט וכאלה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-3/1/2006 17:44



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)