לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

הפועלב תל-אבייב


עברו יומיים מאז הודעת הרכישה של לבייב והעיתונות לא יודעת את נפשה מרוב חוסר מידע. מי שהספיק לשכוח, ככה זה היה בימיו הראשונים של גאיידמק בבית"ר. לנוכח העובדה שהתקשורת הישראלית הפכה לגוף להנצחת מפעלותיו של גאיידמק בתקופה האחרונה קשה לזכור שפעם, זה היה אחרת. בימים הראשונים, אחרי שגאיידמק קנה את בית"ר התקשורת לא ידעה מה לעשות. הנה, מיליארדר רוכש את "הגבוצה של המדינה" והספקולציות התחילו להתעופף. מכיוונו של גאיידמק עדיין לא שמעו שום דבר (ושוב, אני יודע שקשה להאמין לזה כיוון שכיום נדמה שגאיידמק הפך לסוג של "אח גדול" שנמצא בכל מקום). רחמיי נכמרים על עיתונות הספורט, לב לבייב הוא לא גאיידמק. הוא נחבא אל הכלים, בדומה לגאיידמק גם הוא לא ממש מתעניין בכדורגל, ותהרגו אותי אם אני מבין למה הוא בכלל קנה את הפועל. אבל, זה לא חשוב, קנה אז קנה.

אתמול ניסתה עיתונות הספורט, כמעט בכל מחיר, להביא מידע חדש על הרכישה של הפועל. אבל אין כזה. ללבייב לא אצה הדרך (ואולי ככה עושים כל-כך הרבה כסף) והוא לא זורק הכרזות סתמיות לאוויר ואני גם לא חושב שהוא ייעשה את זה, כיוון שהוא לא מצטייר ככזה. ובהעדר הכרזות מהבוס עצמו, פונים למקורבים. אחיין אחד אומר שהוא יביא את קאפו. אחיין אחר אומר שהוא יביא את פיגו. אני לא לגמרי משוכנע שיש כיסוי להצהרות האלה, אבל דיבורים זה חינם. ואם כבר הצהרות שאינן במקומן. מלך הספינים, אלוף האלופים, התועמלן של התועמלנים, אברהם גרנט: בתקשורת הוא כבר חתום בהפועל. לא רק שהוא חתום אלא שהוא מנהל את המו"מ דרך התקשורת (הוא כביכול רוצה לחתום בחו"ל אבל סכום נאה ודאי ישכנע אותו להישאר איתנו כאן...האח הידד). אני משוכנע שאם היינו מכריחים את לבייב לדבר הוא ודאי לא היה יודע להגיד מה הוא מתכנן לעשות בהפועל (הוא עדיין לא חשב על זה), מי ינהל את הקבוצה (מישהו מקצועי ולא מקורב בטלן לקבוצה) ובעיקר, אין לו מושג מי זה גרנט ("גרנט" זה מענק באנגלית לא ???) בקיצור, אין מה להגיד, אבל זה אף פעם לא עצר את תקשורת הספורט בארץ. אין מ להגיד אז ממציאים. מקורבים לקבוצה, מקורבים ללבייב, מקורבים לעיסקה (הביטוי החביב עליי). מרוב מקורבים, מי באמת דואג למה שיקרה בהפועל ???

אומרים שללבייב יש תחרות עזה עם גאיידמק. עכשיו ארקאיידמק הודיע שהוא מתכוון לחסל את כל ההשקעות שלו בארץ. אני מקווה שזה לא ידרבן את לבייב לעזוב את הפועל (שממילא לא ברור למה הוא הגיע אלייה) הרי בסופו של דבר נישאר שוב, כמו תמיד עם מכבי חיפה.

ואני מוכן להיות סבלני. הייתי שמח מאוד עם הודעת הרכישה של הפועל הייתה מלווה בהודעה על מינויו של מנג'ר על (לענייני האדמיניסטרציה של הקבוצה) ומינוי מאמן, כמו גם החתמת: דווידוביץ', טל בן חיים, פיני בלילי, מיכאל זנדברג, איתי שכטר ו-4 זרים איכותיים. הייתי בהחלט שמח, אבל לבייב חי במציאות ולא בחלומות שלי. בחיים זה עובד קצת אחרת. ולפיכך, קצת סבלנות, רבאק, לא כל השערה מופרכת בראש של עיתונאי חייבת להפוך לברווז. תנו לה לצאת מהאוזן הנגדית ותפסיקו עם הקשקושים.

נכתב על ידי , 4/1/2006 16:56   בקטגוריות ספורט וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-12/1/2006 16:44



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)