לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

החיים לא ישובו להיות מה שהיו....


השותפה שלי וחבר מאוד טוב שלי החליטו להקדים ביומיים והעניקו לי אתמול מתנה ליום הולדת: ספר "מוצא השמות" מאת אברהם שטאל (זה נשמע nerd-י לחלוטין אבל זה מה שביקשתי) ו-DVD שכותרתו: The Beatles first U.S visit. שניהם מכירים אותי מספיק טוב כדי לחשוש מלתת לי מתנות שקשורות בביטלס. מבחינתם (ובוא נודה, גם מבחינתי) אני יודע את כל מה שיש לדעת על הביטלס ומכיר כל מה שיש להכיר בקשר לביטלס והנה...הפתעה....ה-DVD מורכב מתיאור מצולם של שעה וחצי מהביקור הראשון של הביטלס בארה"ב, מסע הכיבוש, אם תרצו. ורוב רובו, תמונות שלא ראיתי, או צילומים שהכרתי אבל רק בגירסת הסטילס ולא בגירסת הוידאו.  בקיצור, אתמול גיליתי שיש עוד מה לחקור ולגלות ולדעת. ואני כבר מת שאחי יגיע לארץ ויראה את ה-DVD הזה ויגלה גם הוא כמה וכמה הפתעות. בקיצור, מסקנות מהצפייה, השותפה שלי הכי מחבבת את רינגו ופול ממש לא עושה לה את זה. ליעד המום מהגאוניות של הסוף של I want to hold your hand ואני גיליתי שפול היה הכי business Savvy (זה משהו שאחי אמר על מיק ג'אגר בזמנו). אלו המסקנות המיידיות. בסופ"ש אני אשתדל לראות את הסרט בגירסה עם הפרשנות ואז אולי תהיינה מסקנות נוספות.

נכתב על ידי , 12/1/2006 16:33   בקטגוריות מוזיקה וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-25/1/2006 13:07



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)