לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

היום, ביום הזה ממש


קמתי היום בבוקר בצהריים והתמזמזתי במשך רבע שעה עם הקפה. הייתי בדרך לכתוב פוסט על חוסר התכלית שמלווה אותי בשבוע האחרון מאז תום תקופת המבחנים. רציתי לכתוב על הפרק של סיינפלד שראיתי השבוע (Summer of George) ועל הבדיחה הקטנה שיש שם לגבי ההבדל בין Decompress ל - Decompose וכמה שזה היה רלבנטי לגבי השבוע האחרון שלי. רציתי לעשות את כל זה, אבל אז גיליתי שקיבלתי 90 במבחן בתיאוריות וגישות, וכל היום השתנה לטובה. אז מה, האם אני כזה בן-אדם שציון טוב אחד במבחן יכול לפצות אותו לגבי חוסר תכלית של שבוע שלם ???

התשובה היא, אגב, כן. 90 בתיאוריות וגישות כמוהו כשבוע אפקטיבי ויעיל.

אז הלכתי למוסך לקחת את האוטו המתוקן שלי לצביעה, והלכתי ברגל מהמוסך עד לבית של הורים שלי. בדרך חוויתי את הרחובות של חולון. הרבה ילדים ובעיקר ילדות עם תחפושות. אני לא יודע אם זה משהו ספציפי שקשור לשנה הזו, ואני לא יודע אם זה משהו שקשור ספציפית לבנות שהלכו במעלה או מורד רח' ההסתדרות, אבל, כנראה שהתחפושת הנפוצה ביותר השנה הייתה: זונה. פשוט זונה. ולא זונה מהודרת כמנו ג'וליה רוברטס א-לה אישה יפה, אלא זונה נרקומנית. כנראה שזה ההסבר היחידי לביגודים שראיתי היום ברחוב. וזה היה עצוב. גם לי יום אחד תהיה ילדה וגם היא אולי תרצה להתלבש כמו שאר החברות שלה. ואז מה אני אעשה. אז כבר לא יהיה לי 90 בתיאוריות וגישות שייחלץ אותי מהמועקה.

נכתב על ידי , 12/3/2006 17:11   בקטגוריות אני וכאלה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-12/3/2006 19:43



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)