לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

דו"ח צפייה: השחקן - טים רובינס, גרטה סקאקי, פיטר גלאגר


משמרות לילה הן זמן טוב להשלים פערים קולנועיים (או לימודיים) ו"השחקן" של רוברט אלטמן היה סיבה מספיק טובה לעבור מהשידור החוזר המיליון בערך של "חברים" או של "הרצועה" ולשקוע לסרט. חוץ מזה, הייתי חייב להתכונן למבחן וכמו כרגיל, כשזה מגיע למצב של "חייב להתכונן למבחן" אני בד"כ עושה כל דבר אחר חוץ מלהתכונן. אז ראיתי את "השחקן" של רוברט אלטמן. וכמו בכל פעם (כמעט) שבה אני רואה סרט של רוברט אלטמן, אני מתרשם מהניים דרופינג שלו. הסרט עטור בהופעות אורח קצרצרות של כל מיני כוכבים. במקרה הזה, יש בזה הגיון: הסרט הוא בעצם סוג של כתב אישום של אלטמן נגד הוליווד והשיטה. אבל, עם כל הכבוד להופעות אורח, מדובר בסרט שנעשה ב-92' ובכל זאת, חל שינוי קליל במצבת הכוכבים מאז ועד עכשיו. קשה להתייחס לסרט כמו "השחקן" ממרחק של 14 שנים. ההתפתחות התקשורתית ובעיקר האינטרנט הביאו את הוליווד קרוב יותר לכולנו. אז, זה יכל להיות מעניין. היום זה קצת אנכרוניסטי והאמת היא שדי עצוב לי להגיד את זה על סרט שיצא, סה"כ לפני 14 שנים. OK, אז מה בעצם קורה שם. טים רובינס הוא מפיק הוליוודי נוצץ וחלקלק, עם כל המניירות המתבקשות, על מעמדו בחברה בה הוא עובד מאיים צעיר נוצץ ומצליח לא פחות ומעבר לכך, הוא רוצח בפרץ זעם תסריטאי צעיר. בשאר הסרט הוא מנסה לתמרן בין חשדות המשטרה ומעמדו בחברה. יש המון ביקורת על הוליווד ועל השיטה, על איך שהיא אוכלת כוכבים צעירים ועל "לא לעולם חוסן" וכו'. אם זה לא היה במהלך משמרת לילה הייתי יכול להתעמק בזה עוד יותר, ואם זה לא היה בא לי אחרי "מלהולנד דרייב" שהיה כתב אישום מוצלח (אם כי ערטילאי) הרבה יותר כלפי הוליווד, יכול להיות שממש ממש הייתי נהנה. מי שאוהב את אלטמן בטוח כבר ראה את הסרט. מי שאוהב הופעות אורח קצרצרות יכול להנות מהסרט. ומי שסתם משועמם ונתקל בסרט באחת מהסינמות גם יכול להשקיע בו קצת זמן. העיקר שיש את טים רובינס.

"השחקן". יש הרבה יותר סטייל בכרזות בצרפתית


נכתב על ידי , 13/3/2006 00:15   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)