לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

ספר האשליות


בפעם הראשונה שסיימתי לקרוא את "ספר האשליות" של פול אוסטר, לפני שנה או קצת יותר, הייתי משוכנע שזה הספר הטוב ביותר שקראתי מימיי. החבר הכי הטוב שלי הוא קורא אדוק יותר של אוסטר והוא בכלל בעניין של "מר ורטיגו". גם כשסיימתי לקרוא את "מר ורטיגו" בפעם הראשונה חשבתי שהוא הספר הטוב ביותר שקראתי בחיי. למעשה, העניין הזה של לסיים לקרוא ספר ולחשוב שהוא הטוב שקראת מימייך קרה לי 5 פעמים סה"כ (לפי סדר כרונולוגי: "עשרה כושים קטנים" של אגטה כריסטי, "רופאים" של אריך סגל, "עמודי תבל" של קן פולט, "מר ורטיגו" של פול אוסטר ו"ספר האשליות" של פול אוסטר). כרגע סיימתי לקרוא את "ספר האשליות" בפעם השנייה. אני עדיין חושב שהוא נפלא, עדיין מרוצה מכל שנייה שהשקעתי בו, עדיין ממליץ עליו בכל פה, אם כי אני הרבה יותר מודע למעמדו האמיתי. הוא לא הספר הכי טוב שנכתב אי פעם אבל הוא בהחלט אחד מהספרים שהכי נהנתי לקרוא אי פעם. בקיצור, כל מי שעוד לא קרא וכל מי שמתלבט, שייקרא. ויפה שעה אחת קודם. לא לחכות ליום כיפור, לקרוא. כמה שיותר מהר. אני מאוד מאוד אהבתי.

נכתב על ידי , 24/3/2006 19:56   בקטגוריות וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-18/4/2006 12:49



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)