לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

קצרים על ספורט




  1. מכבי תל-אביב תשחק הערב מול אולימפיאקוס ברבע גמר גביע האלופות או איך שלא קוראים לזה. אני מאוד מעריך את הנסיונות של פיני גרשון ואנשי מכבי לעורר עניין במשחק, אני גם מאוד מעריך את האמונה של אנשי אולימפיאקוס ביכולת שלהם לעשות משהו, אבל אני חושב שזה לחינם. כפי שנהם אתמול קופמן יקירי, זה ייגמר בשני משחקים, הראשון בדו-ספרתי. אני לא ממש בטוח שמכבי תזכה השנה בגביע, כל מה שאפשר לעשות זה לקוות שאכן היא לא תזכה, אבל אני גם לא חושב שאולימפיאקוס היא זו שתעצור את מכבי בדרך לפראג. אפשר רק לקוות שכן.


  2. משחקי הגומלין של רבע גמר ליגת האלופות יתקיימו היום. מילאן תארח את ליון אחרי 0-0 במשחק הראשון ואינטר תתארח בויאריאל עם נצחון של 2-1 מהמשחק הראשון. למרות שאני מתכוון לצפות בליגת האלופות ולא בכדורסל (אפשר להניח שמכבי תנצח אבל אף-אחד בעולם לא יכול להכריח אותי לראות את הזוועה הזו מתרחשת), אני סבור שגם בכדורגל אני אנחל מפלות. שתי המילאנזיות יתקדמו לשלב הבא ולמרות פטפוטי הרומנטיקה של שגיא כהן, נאלץ לחפש את הרומנטיקה מחר בערב בדלה-אלפי. ליון היא קבוצה טובה מאוד אבל יש לה את ז'ראר הוייה על הקווים והוא מנחוס. אין מה לעשות. חוץ מזה, האידיאל של מילאן הוא להגיע למשחק ביתי עם 0-0. וילטורד וחבריו יהפכו עולמות, אבל את מילאן בבית אי אפשר לעבור, בטח לא כשהיא מגוננת על 0-0. ויאריאל היא הרומנטיקה האמיתית. ישוב של 50,000 ששולח קבוצה לרבע גמר ליגת האלופות. האמת היא שכאן אני חצוי, גם את אינטר אני מסמפט, אבל ויאריאל היא הרומנטיקה של הכדורגל בהתגלמותה. וחוץ מזה יש לה סוללת ארגינטנאים מדהימה בראשות ריקלמה. הלוואי ואני אופתע הערב. הלוואי וליון וויאריאל יעשו את הבלתי אפשרי ויעלו לשלב הבא. רוב הסיכויים הם שלא, אבל לקוות תמיד אפשר. זה לא עולה כסף.


  3. לואיס פרננדז גמר את הסיפור של בבית"ר י-ם. יפה. אם נתעלם לרגע מאופיו הנוראי של האיש השחצן הזה (צרפתי, לא ???) יש קצת טעם במה שהוא אמר על הקהל של בית"ר. זה קהל נוראי ובלתי אפשרי. בכל שנותיי כאוהד הפועל אני לא זוכר מצב שבו הקהל צעק אולה להתמסרויות של הקבוצה היריבה, והקהל של הפועל עמד בפני כמה רגעים משפילים במיוחד, חלקם בשנים האחרונות ממש. זה לא צריך להיות ככה. ממש לא. ובכלל, בשנים האחרונות הולכת ומתפשטת תופעה של קהל שלילי שרק מזיק לקבוצה. כמובן שמכבי ת"א היא הדוגמה הבולטת במקרה הזה והתערבות האוהדים בנעשה בקבוצה גרמה ותגרום לנזק עצום, אבל אפשר לציין גם את הקהל המפונק של מכבי חיפה שמרוב אליפויות כבר חושבים שהם אוהדים את ברזיל 1970 לפחות. זה לא בריא. ממש לא בריא.


  4. אבל אסור שכל הפארסה הזו של פרננדז תירשם רק לחובתו של הקהל של בית"ר. תראו, אחד מהדברים הטובים בפרננדז הוא שהיה באפשרותו להביא לארץ זרים איכותיים ועל רמה. לרואה, אגאנסו ופבריס פרננדז. זה לא דבר שאפשר לזלזל בו. שחקנים ברמה הזו יגיעו לארץ רק אם תהיה להם כאן תעודת הכשר בדמות העסקתו של פרננדז. הבעיה היא שמעבר להבאת הזרים האיכותיים, פרננדז לא עשה הרבה. אנשים אומרים שבית"ר נראית טוב מאוד בתקופה האחרונה. זה פשוט לא נכון. לבית"ר יש כסף ומלאי שחקנים שגם ללא ארגון וללא רועה יכולים להסתדר (ושאף אחד לא יזכיר את מכבי ת"א שחשבה אותו דבר ונפלה על הפנים). קבוצה שיכולה לא להשתמש באופיר עזו, עידן מליחי, עמרי אפק וכו' היא קבוצה עם מלאי גדול של שחקנים. יכול להיות שאצל קשטן זה היה נראה טוב יותר. פרננדז הוא צרפתי שחצן שנמצא בשלהי קריירת האימון שלו ונסמך בעיקר על עברו המפואר כשחקן ותחילת דרכו המוצלחת כמאמן. באירופה זה יכול לעבוד. פה בארץ, זה לא אירופה.


  5. לב לבייב בא(?) והלך וכנראה שבהפועל ת"א הכול ישאר אותו דבר. גם בשנה הבאה לא ניקח אליפות אלא שהפעם זה יקרה מהמקום השלישי או הרביעי או החמישי. למי איכפת. אני ממש לא סופר את אירופה ואפילו המסע המופלא של הקבוצה ב-2002 לא ישנה את דעתי. אירופה האמיתית זה ליגת האלופות. כל השאר זה שטויות. אבל...בימים האחרונים צצה ועולה שאלת העסקתו של שמעון גרשון. תראו, יהיה מה שיהיה בהפועל ת"א, גרשון חייב להישאר. חייב חייב חייב. לא בגלל ערכו כבלם (למרות שהוא מהטובים בארץ) אלא בגלל ערכו כשחקן בית וכמנהיג ההגנה הקשוחה בליגה (נו טוב, אחת הקשוחות בליגה). בית"ר יכולה לפתות אותו בכסף ויהלומים והאמת היא שלהפועל אין הרבה מה להציע מול זה. אבל להפועל יש את הקהל הטוב בארץ. נקודה. אין בלתו ואין מלבדו. תישאר תישאר תישאר.
נכתב על ידי , 4/4/2006 11:49   בקטגוריות ספורט וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-23/4/2006 06:27



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)