לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

ולפעמים החגיגה נגמרת


אמרתי לאסנת שנעודד את צסק"א והיה נראה לי שהיא הסכימה איתי, עד שהתחיל המשחק והיא חזרה לעודד את מכבי. זה יפה. עד שלשום היא הייתה בטוחה שרבע בכדורסל אורך 15 דקות (או אולי 12...) אבל העיקר שרוח הציונות לא נפגמה. ליעד הבטיח שהוא בעד צסק"א ועמד בדיבורו. לא תיכננתי להטריד את השכנים שלי. נשבע לכם שלא. אבל איך שהתחיל המשחק ואיך שהתחילו קריאות הייששששש של כל השכונה, החלטתי שאני עומד לבד, ילדותי וקטנוני מול שכונה שלמה בחולון. כל סל של צסק"א לווה במחיאות כפיים וצעקות. בהתחלה זה היה מצחיק. אחרי זה אסנת אמרה שזה מפריע לה. לקראת הרבע פחדתי שיבואו לדפוק לי על הדלת כמבוא למכות ולקראת החצי הייתי משוכנע שהם יארגנו את החבר'ה ללינץ' בקומוניסט שגר למעלה. זה לא קרה. אולי מחר אני עוד אמצא את האוטו שלי שלם. לקראת הרבע הרביעי הפסקתי לעודד את צסק"א בקול רם. אולי זה מה שעזר להם לנצח. לא מחאתי כפיים בסיום המשחק. אסנת לקחה ללב והייתי משוכנע שעוד מעט השכנים יצאו לחלונות כדי להוריד את הדגלים לחצי התורן. מילא יום הזכרון, אבל בחייאת, מכבי הפסידו את הגביע. אומרים שאין שמחה כמו שמחה לאיד. אולי זה נכון. הלילה זה התפקשש לי. אני מקווה שמכבי תתן לי עוד הרבה הזדמנויות לשמוח לאידה. מחר אני הולך לעבודה בחולצה אדומה. מילא זה שלא שרתי ורקדתי אחרי הנצחון. מילא זה שלא שתיתי לחיים. הכל עובר. אבל להוציא קצת את הנשמה למכביסטים השרופים בעבודה, זו הזדמנות שקשה להחמיץ. חוץ מזה, מה אכפת לי, מחר אחד במאי ואני עובד ציבור.

בריאות לכולם.

נכתב על ידי , 1/5/2006 01:03   בקטגוריות ספורט וכאלה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג&rsquo;ום ב-4/5/2006 22:11



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)