לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

קצרים על ספורט






  1. אריק בנאדו רוצה לעזוב את מכבי חיפה. הוא חושב שהוא לא מקבל מספיק כבוד או מעמד או כסף או השד יודע מה. מהצד האחד אני מבין אותו: בנאדו שיחק בחיפה כמעט כל הקריירה ובתור רווק מושבע הוא כנראה רוצה להנות מהשפע שיש לת"א להציע. הוא עשה כבר הכול. הוא שיחק בליגת האלופות, הוא זכה במיליון אליפויות (מיליון ואחת אם סופרים את האליפות הנוכחית)], אני מניח שבגילו הוא כבר מסודר כלכלית, ורק בעיה אחת יש: לאן אתה הולך ממכבי חיפה ? ירושלים היא עיר מתה, כל קבוצה אחרת לא באה בחשבון ונשארו שתי התל-אביביות. הפועל הודיעה היום שהיא לא רוצה וללכת למכבי זה להטביע את מעט הכבוד שנותר מהקריירה. אז בנאדו נשאר. כן, כן, כבר מהדיבורים של היום קולטים שבנאדו מכין את הדרך למטה מהעץ ושחר אולי יהיה נחמד ויפתח למענו את הסולם. תרשו לי להמר שבנאדו יישאר בחיפה. כאלה תנאים הוא לא ימצא בשום מקום אחר ובגילו המופלג חבל לוותר.




  2. הבנתי כבר ממזמן ששחקנים משתמשים בתקשורת ככלי במשאים ומתנים, ככר פורה לספינים לא ברורים או מיותרים וכו'. הבנתי גם שהתקשורת פוערת רגליה בחדווה ורק מחכה לספין הבא. אבל, גם אם נדלל מכל ההודעות את מידת ההגזמה של התקשורת ומידת השקר המצויה בכל ידיעת ספורט, אני עדיין מתקשה להבין מה בדיוק מנסה הנהלת הפועל ת"א לעשות בקשר לשמעון גרשון. נוצר הרושם שהפועל ת"א ממש ששה להיפטר מגרשון ואני לא בדיוק מבין למה. אולי הוא לא שווה את הסכומים שהוא מבקש אבל במצב הנוכחי אין הרבה ברירות להנהלת הפועל ת"א. זה לא שמסתובבים בארץ בלמים כל-כך מוצלחים וזה לא שעל הספסל של הפועל מחכים יאפ סתאם ונסטה. כולה הפועל ת"א. גרשון זה כמעט כל מה שנשאר. תתחילו להזדרז לפני שנאלץ לקלל אותו בשנה הבאה כשהוא יישחק בבית"ר.




  3. יצא לי לראות הערב את גמר הגביע לנוער שנגמר (למרבה הצער) בהפסד של הפועל ת"א בפנדלים לבית"ר י-ם. קשה להגיד שנפלתי מהכסא וזה לא שנגלה לי כוכב נוער צעיר ומדהים. שממון יחסי כמו אצל אחיהם הבוגרים. ראיתי את הגמר הזה וריחמתי קצת על רוב השחקנים במגרש שמבחינתם הגמר הזה יהיה רגע השיא של הקריירה ואולי גם הסוף שלה. לא רבים שורדים את המעבר מהנוער לבוגרים ובשנים האחרונות בכודרגל הישראלי מעטים הם השחקנים שמצליחים להפוך לכוכבים אחרי הנוער. זו עובדה קיימת שחזרה על עצמה במהלך השידור והאמת היא שאין כל-כך פתרון. האינסטינקט הראשון הוא להאשים את כמות הזרים שיש בכדורגל הישראלי אבל זה לא תמיד נכון. גם בקבוצות בהן הזרים לא מהווים פקטור משמעותי או אפילו אין חמישה זרים, לא נרשמו תגליות מיוחדות בתחום הנוער. אם היה לכדורגל הישראלי אבא ואמא היה שווה להקים ועדה שתחקור את הנושא. בהעדר סדר ויד מכוונת, נסתפק בגמר הזה שהיה נחמד כשלעצמו.




  4. כתבתי במהלך החודשים האחרונים על הכוונה לחייב את הצופים בתלשום עבור שידורי המונדיאל. לצערי הרב, במהלך חודש יוני הקרוב אני אהיה טרוד במבחנים כך שאני לא אוכל להתפנות לשידורים האלו. בכל מקרה, דעתי על התשלום לא השתנתה: זין בעין, אני לא משלם.
נכתב על ידי , 4/5/2006 22:57   בקטגוריות ספורט וכאלה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-6/5/2006 13:24



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)