לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

בונו, סבתא ג'מילה, סוקניק ומכבי ת"א (או: עוד שבת עברה בשקט)


ישנם סופי שבוע שבהם אתה מתכנן שלא לעשות שום דבר. ישנם סופי שבוע שבהם זה מצליח. היה שבוע קשה. קשה יחסית וכל מה שרציתי זה שבת שקטה. בערב, ניסיתי בפעם המי-יודע-כמה לשיר כמו בונו. אני אף-פעם לא אראה כמוהו וארוויח כמוהו ואצליח כמוהו אבל כל מה שאני רוצה זה לשיר כמוהו. ולא הצלחתי. 18 שנה אחרי ועדיין הביצוע שלו ב - God II הוא למעלה מכוחותיי. אני מניח שהשכנים נבהלו קצת, הגרון שלי הצטרד אבל בונו נותר בשלו. ענק כתמיד. אז התנחמתי בכמה דקות מחדשות ערוץ 2. בימים כתיקונם אני משתדל שלא לראות חדשות ובימים כתיקונם אני משתדל שלא לראות את ערוץ 2. הפעם ראיתי ונהנתי מכתבה על סבתא ג'מילה. זו לא הפעם הראשונה שאני שומע עליה אבל בכל פעם מחדש אני מתרשם מהסיפור שלה. באופן עקיף למדי הוא נותן לי תקווה. אמנם אני לא רואה את עצמי מייצר סבון והופך לאימפריה, אבל בהחלט אפשר ללמוד ממנה הרבה. ואז סוקניק עיצבן אותי. לא, זאת לא הזחיחות הבלתי נדלית שלו. זה האמירה "מכבי ת"א נכשלה השבוע בלהביא את הגביע לכולנו". לא גדי, היא לא הייתה אמורה להביא את הגביע לכולנו אלא לעצמה. אני זה כולנו, חברים שלי זה כולנו וכמי שמדבר בשם הכולנו שלו, היא לא הייתה אמורה להביא לי שום גביע. והרי זה ערוץ 2 קלאסי. אנחנו המדינה ומכבי היא המדינה והגביע הוא של כולנו. אבל לא התכנסתי כדי לדבר על מכבי. סתם רציתי לספר שהייתה שבת שקטה וטובה. ושעשיתי זמן טוב במסלול. ושאני לא מתכוון לראות חדשות ערוץ 2 יותר. כולנו לא מתכוון.

נכתב על ידי , 6/5/2006 23:59   בקטגוריות טלוויזיה וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/5/2006 15:26



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)