קראתי ב-NRG שהתסריט לסרטו הבא של עמוס גיתאי נגנב. אמנם, צר לי על כל מי שעובד ובסוף גנבים ערלי לב גוזלים את פרי עמלו (כמו מדנס מול משינה, קולדפליי ואואזיס מול אביב גפן האחרון וכו'), אלא שבמקרה הזה אין אלא להפליט אנחת רווחה ולהשתתף בשמחתו של עולם הקולנוע שנחלץ מעוד שעה וחצי או שעתיים של חרא קולנועי עלק-אינטלקטואלי. עמוס גיתאי מביים חרא של סרטים ושני הסרטים שלו שנזדמן לי לראות (קדמה ועלילה) הכילו בתוכם כמה מהשעות המבוזבזות ביותר של חיי. צריך להודות לגנב ולהעניק לו פרס מיוחד בטקס האופיר הבא וצריך לשכנע את גיתאי שיראה בגניבה הזו כסימן משמיים ויפסיק להטריד את העולם אחת לשנתיים באחד מסרטיו המיותרים. ובכל-זאת, פטור בלא כלוןם אי אפשר, כיוון שתהיה אחת שבה ועולה לאחר קריאת הכתבה: מהכתוב עולה שסרטיו של גיתאי מתוסרטים. ובכן, כמי שראה שניים מהם וסבל מכל רגע, קשה לי להאמין שבן-אדם בר-דעת ישב ותיסרט את הזבל הזה. ובכלל, קיים חשש שגיתאי יצלם את הסרט בכל-זאת ואז יתברר שעדיף היה לגנוב את הפילמים של הסרט מאשר את התסריט שנמצא על המחשב. אז אולי הגנב הרוויח לאפ-טופ אנטי ישראלי אבל עולם הקולנוע עדיין לא ניצל לחלוטין מהזבלון המתקרב.