לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

דייט רביעי


אני דוהר את הדרך הארוכה מנתניה לחולון כשהטעם שלה עוד אצלי בפה והסנטר שלי עוד לח מהליקוקים של הכלב שלה. אני יודע שאם הייתי זוכה אצלה להצלחה כמו שאני זוכה אצלו, היינו נשואים כבר מזמן. אני חושב על כמה טמבל אני שלא חזרתי מיד אחרי שהלכתי כדי לנשק אותה עוד פעם אחת לפני שאני נוסע הבייתה. המחשבה הזו תשרוד עד כפר שמריהו. העולם נראה יפה כשאתה נוסע בניסאן של אבא. הכבישים מזמינים יותר ולמרות שאתה כבר מזמן לא טורף את החיים (ובוא נודה, אף פעם לא טרפת), אתה מרגיש שאתה יכול לטרוף את הלילה הזה בשנייה אחת. Bring it on. אתה חושב על כל מה שהיא אמרה ועל כמה שהאינטואיציות שלך היו נכונות. היא חסומה רגשית והיא מספרת לך שהיא אף פעם לא הייתה בן-אדם רגשי ואתה יודע שהיא פגועה ואתה אומר לה "אני אף פעם לא אפגע בך" ואתה מסתכל עליה ובעיניים שלה אתה רואה שהיא מאמינה לך. ובצדק. ואתה יודע שעכשיו הכול תלוי בך. שאם תהיה מספיק סבלני זה יקרה ובענק. ואתה יודע שהקרב הוכרע מזמן ושבכל מה שקשור להתלבטויות הרגשיות שלה אתה תהיה שם. כי היא שונה מכל מה שהכרת. כי אם היא לא תרצה שתהיה שם אז היא תגיד לך. ואתה יודע שאיתה, אתה שונה מכל מה שהכרת ושאם לא תרצה להיות שם אז תגיד לה. ברקע אפרים שמיר שר "כמה זמן אפשר לחשוב ולא לגעת רק לראות" ואתה מבין שצריך חולוני כמו אפרים שיבין אותך בדיוק. ככה זה כשאתה נוסע בדרך מנתניה. אתה יודע שזמן דורש זמן, אבל איכשהו, ממש ממש טוב לך עם זה.

נכתב על ידי , 28/5/2006 01:16   בקטגוריות אני וכאלה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-28/5/2006 16:23



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)