לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

Our sweet love


לא יצא לי ממזמן לעדכן את רשימת שירי השבוע ולדאבוני זה נובע מקפיאה קלה בתחום המוזיקלי. אין לי זמן להשקיע בדברים חדשים (כלומר, יש לי זמן, אני פשוט לא דואג לתכנן אותו כהלכה). Anyway, אחת לכמה זמן יוצא לי להכניס שיר לרשימה וממש-ממש לקוות שמישהו קורא את הרשימה הזו ודואג לשמוע את השירים. אמנם לא קיבלתי יותר מדי פידבקים עד היום, אבל עמוק עמוק בפנים אני מאמין שיש מי שקורא ומיישם. אחת לכמה זמן, אני כבר ממש כותב על זה (כמו עכשיו). זה קורה לי בד"כ עם שירים שאני יודע שאלמלא הרשימה אף-אחד לא יעלה עליהם והם ישארו לנצח קבורים באלבומים שיצאו פעם והם יהיו הסוד הקטן שלי. אלא שישנם שירים כל-כך יפים שאני ממש לא רוצה שיהיו הסוד הקטן שלי, אני רוצה שהעולם כולו יהנה מהם.

ולמה בעצם כל ההקדמה הזו ???

ב-1970 הביצ' בויז הוציאו אלבום שלא זכה להצלחה גדולה כל-כך. התחרות עם הביטלס גבתה את מחירה וברייאן וילסון התמוטט. הלהקה איבדה לטובת הפסיכדליה ולהקות ה-FM קהל רב והפכה להיות עוד להקה שמזוהה בעיקר עם תהילת עברה. אלא שהמשמעות של ההצלחה לא הייתה שהם התחילו לעשות מוזיקה רעה, הם פשוט הצליחו איתה פחות. ולפיכך, מכל הלב, המלצה הכי חמה שיש בעולם על Our sweet love. הקיטש לא מגיע במנות איכותיות וגדושות יותר. באחריות.

נכתב על ידי , 28/5/2006 15:02   בקטגוריות מוזיקה וכאלה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-8/6/2006 13:36



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)