לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

דו"ח צפייה: הדיוקס קורעים את האזרד - שון ויליאם סקוט, ג'וני נוקסוויל, ג'סיקה סימפסון


בסופו של יום אין לי אלא להאשים את עצמי. אני אשם ואני יודע את זה. אני נכנע בקלות. אסנת רצתה קומדיה קלילה. ליעד היה אדיש ונכון לשתף פעולה (מצב די נדיר כשלעצמו) ואני, אני הייתי בעל המנוי. "הדיוקס" הוא סרט כל-כך מחורבן, אבל כל-כך מחורבן, שבסוף הצפייה, הדבר היחידי שיכולתי לחשוב עליו הוא ש-12 או 13 השקלים שהוצאתי על השכרת הסרט, בוודאי ירדו מאחד מימי העבודה הקשים ולא מהשעות המתות. ולא הייתה לי ברירה. קשה לי למצוא מילים לתאר עד כמה מדובר בסרט מצחין למרחקים. וזה לא שהיו לי ציפיות. כבר מזמן הבנתי שהקריירה הקולנועית של שון ויליאם סקוט תורכב מזבלונים מהסוג הזה. סטיפלר או לא סטיפלר. ג'וני נוקסוויל (סימפטי כשלעצמו) התפרסם בתור המנהיג של חבורת Jackass. וג'סיקה סימפסון. טוב, בוא נודה על האמת, היא כוסית-על ולא ידעתי עליה הרבה מעבר לזה, אבל זה בדיוק כל מה שהיא יודעת לעשות. וכך, מצאתי את עצמי צופה בפסגת הווייטראש הזו ותוהה "על מה לעזאזל אני מבזבז את הכסף שלי ??!!??" ובואו נעזוב את הכסף, "על מה לעזאזל אני מבזבז את הזמן ??!!??"

אמרתי כבר מזמן שגם קומדיות רעות צריך לדעת לעשות. כלומר, אם אתה בעניין של קומדיה מפגרת, היא צריכה להיות איכותית מספיק כדי לענות להגדרה "מפגרת" ("הרולד וקומר" זו דוגמה טובה). "הדיוקס קורעים את האזרד" מבוסס על סדרת טלוויזיה ישנה שערוץ 2 טורח לשדר מדי פעם מסיבות עלומות. מהמעט שראיתי, הסרט מצליח להרוס אפילו את שמה המפוקפק של הסדרה. זה סרט מחורבן ואני ממליץ לכל מי שקורא את השורות האלו להתרחק ממנו במידת האפשר. אל תתייחסו אליו. אם אתם רואים אותו ברחוב תעברו לצד השני של הכביש. היזהרו ! פשוט היזהרו, והישמרו לכם לנפשותיכם ממפגעים כאלה. זה חרא בלבן.

תמותו כולכם !!!


 

 

נכתב על ידי , 29/5/2006 15:18   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סייקו ב-29/5/2006 16:09



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)