לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

Menage a quatre


באיחור של כמה וכמה ימים, גיליתי את הדבר הבא שנשלח אליי מהמקום הזה, והחלטתי להענות לאתגר (מה לא עושים כי להתחמק מללמוד למבחן במתודולוגיות).....

 

ארבעה מקצועות שבהם עסקתי בחיי:

1. מחלק עלונים מטעם העירייה.

2. גנן בשכונת ג'סי כהן, חולון.

3. תמיכה טכנית למשתמשי מערכת אשראי.

4. סוקר מטעם מועמד לראשות עיריית יבנה. 

 

ארבעה סרטים שהייתי רואה שוב ושוב (וגם ראיתי):

1. ספרות זולה

2. פורסט גאמפ

3. חומות של תקווה

4. Hard day's night (זה לא פייר, יש בערך 50 סרטים שהייתי רואה שוב ושוב וגם ראיתי...) 

 

ארבעה מקומות בהם גרתי:

1. רח' אורים, חולון

2. רח' קדושי קהיר, חולון

3. רח' שנקר, חולון

4. (בקצב הזה גם המגורים הבאים יהיו בחולון, בבית הקברות בפאתי העיר)

 

ארבע סדרות טלוויזיה שאני אוהב:

1. חברים

2. סיינפלד

3. CSI

4. הרצועה (זה נחשב סדרה ??!!??) 

 

ארבעה מקומות (מוזרים) שבהם הייתי בחופשה:

1. בריסל, בלגיה (ערבים ואפריקאים יותר משיש במרוקו או אפילו בבת-ים).

2. מסאפיקווה, לונג איילנד (חוץ מהשם לא היה שם שום דבר מוזר).

3. כוכב יעקב (זה היה אבט"ש אבל הרגיש כמו חופשה).

4. צ'יצ'מיג'יו, רומניה (הכי הרבה אפוסטרופים בשם אחד).

 

ארבעה אתרי אינטרנט שאני מבקר מדי יום:

1. ישראבלוג

2. Ynet

3. One

4. The voyeurweb (מצטער, עדיין רווק...)

 

ארבעה דברים שאני אוהב לאכול:

1. בצקים על נגזרותיהם

2. וופלים

3. קבב רומני/אנטריקוט מידיום וול

4. סלט חצילים רומני מוגש קר עם עגבניות, פלפל ירוק, בצל וטחינה.

 

ארבעה מקומות שבהם הייתי רוצה להיות עכשיו:

1. בחדר ממוזג.

2. בחדר ממוזג אחרי המבחן במתודולוגיות

3. בפילדלפיה עם אחי יחידי

4. בטיול coast to coast עם אותו אחי יחידי

 

ארבעה בלוגרים שהייתי שמח לו היו משתפים פעולה:

1. רון

2. ניתי

3. אילנה

4. האחת

 

(והמהדרין מוסיפים) ארבעה דברים שלא ידעתם עליי:

1. אני מפחד מעטלפים וממעופפים (דבורים, צרעות וכו') ברמות לא רציונליות.

2. הייתי החבר האחרון של מי שעברה ללסביות והחבר הראשון של מי שחזרה משם.

3. כמעט והייתי ההרוג הראשון של המילניום בארץ.

4. יש לי למעלה משלושים זוגות נעליים בארון.

נכתב על ידי , 2/7/2006 16:41   בקטגוריות אני וכאלה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-4/7/2006 16:34



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)