לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

אז מה היה לנו שם...(14)


לדעתי צריך לנהל מחקר בהנדסת גנטיקה כדי לבדוק מה יש ב-DNA של הנבחרת האנגלית. מה יש בו שגורם להם לחזור שוב ושוב ושוב ושוב על אותן טעויות. להסתבך באותן טרגדיות ולגמור כל טורניר וטורניר בשברון לב. מה יש בכוכבים הצעירים של הנבחרת הזו שמצליחים בכל טורניר חשוב ובעל סיכוי, להרוס במחי שטות את הסיכויים של הנבחרת. ב-1990 פול גאסקווין (לפני הגלונים) ספג צהוב שני שהבטיח את העדרותו מהגמר (אם וכאשר). אחרי הצהוב הזה אנגליה כמעט התפרקה ובסוף הצליחה להפסיד. ב-1998 בקהאם ספג אדום מפורסם שכמעט וקבר לו את הקרייירה ובעיקר קבר את הנבחרת האנגלית. ואתמול זה היה ויין רוני. בפעם הקודמת שכתבתי על המונדיאל נתתי קישור למה שכתבתי אחרי הרבע גמר בין אנגליה לפורטוגל ביורו האחרון. ושוב, הנבחרת האנגלית מציגה משחק הירואי (כי לא היה לה שום דבר אחר מה להציג) ושוב הפורטוגזים מנצחים. אם זו לא הייתה הנבחרת שביקרה אני חפץ, הייתי צוחק. אתמול רציתי לבכות. עכשיו נשארנו עם פורטוגל. האמת, אני די מסמפט אותם. יש להם כמה וכמה כוכבים בנבחרת ובמשחק הבא הם מקבלים בחזרה את דקו וקושטיניה. יכול להיות שיצא מזה משהו טוב.

לגבי ברזיל, אני לא רוצה להיות זה שאומר "ידעתי" אבל ידעתי. אני רציתי שצרפת תנצח. הייתי בסלון עם עוד ארבעה אנשים וכולם גערו בי על האהדה לצרפתים. כשראיתי את ז'אק שיראק בתחילת המשחק נזכרתי למה צרפת זה רע וברזיל זה טוב. אבל אני לא יכול לעשות שקר בנפשי. רציתי שברזיל תפסיד. ארבעה משחקים במונדיאל ברזיל ניצחה בקלילות מכעיסה. היריבות לא היו יריבות. בפעם היחידה שברזיל נזקקה למעט מאמץ, בפעם היחידה שברזיל הייתה צריכה להוציא מהכוכבים שלה משהו מעט יצירתי היא כשלה. אז אולי נייקי ימכרו קצת יותר נעליים בזכות התצוגות בתחילת המונדיאל אבל ברזיל היא ללא ספק האכזבה הגדולה ביותר. לא הגלל שהיא הודחה ברבע הגמר, אלא בגלל ההתנהלות שלה עד לשלב הזה.

עכשיו נשארנו עם ארבע אירופאיות. אלא אם כן תתרחש הפתעה משמחת במיוחד, גרמניה תעלה לגמר. לא לפני שבצוותא עם איטליה היא תוציא לנו את הנשמה במשחק מגעיל. חשבתם לאור הבית המוקדם שהגרמנים השתנו ? אז חשבתם. שום דבר לא יעזור איתם. בחצי ובגמר הכול יהיה מהונדס ומדוד. אל דאגה. איטלקי אחד לפחות יקבל אדום. טעות שיפוט משמעותית אחת תהיה לטובת הגרמנים והם יעלו לגמר. כדי לקחת את הגביע, אלא מה ?

המשחק בין פורטוגל לצרפת יכול להיות טוב, אבל הוא לא יהיה. אל דאגה. המונדיאל הזה כבר איבד כל תקווה ואלא אם כן יקרה משהו משמח במיוחד, נאלץ להתנחם ברמה הגבוהה. גולים בקושי היו, הפתעות בכלל לא, אבל לפחות הרמה טובה. גם זה משהו.

אם להמר, צרפת וגרמניה עולות לגמר. אם לקוות פורטוגל ואיטליה עולות לגמר. אם ממש ממש לרצות, פורטוגל לוקחת את הגביע. אם בשביל פוסי, שאיטליה תיקח.

נכתב על ידי , 2/7/2006 22:18   בקטגוריות מונדיאל וכאלה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-4/7/2006 16:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)