לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

אחד יותר מדי


"מעריב ספורט" ידע לספר לי, שחיים רביבו ממתין לתוצאת משחקה של מ.ס אשדוד ביום שלישי, כדי להודיע על פרישתו מכדורגל. אם אשדוד תנצח (ובכך תבטיח, כנראה, את הישארותה בליגה) רביבו ייכנס מסיבת עיתונאים בבית הקפה שבבעלותו ויודיע על פרישתו.

כיוון שהספדתי את הקריירה של רביבו כבר פעם אחת, אני לא מתכוון לעשות זאת בשנית. האיש הזה, יצא לי מכל חור אפשרי. משחקן להטוטן (או "פנטזיסט" בשפתו של אבי רצון) שידע תמיד לעשות הרבה יותר רעש וצלצולים ממה שהגיע לו, נשאר רק סלבריטי ישראלי ממוצע, שעסוק כל הזמן בייצור כותרות, יש מאין. אם רביבו אכן יפרוש (להזכירכם, כבר כמה חודשים הוא בכלל לא משחק כדורגל), הוא יאבד בבת-אחת, את הסיבה האמיתית לשמה עדיין מגלים בו עניין. אני משוכנע שאחרי זה הוא ימצא כל מיני דרכים לחזור לכותרות ולשמור על מעמדו ככוכב תקשורת (שכן, מעמד טוב בציבור ובתקשורת יכול להתרגם לדולרים בבנק כתוצאה מפרסומות וכו') אבל הן יהיו כאין וכאפס לעומת האטרקציה שבפרישתו. האמת, נשבר הזין מרביבו. באמת. הוא מוכר לציבור את אשליית הילד הפשוט מאשדוד שלמרות כל הכסף והזוהר, נשאר צנוע כשהיה וכו'. בתאכלס רביבו עשה מיליונים, חי טוב, עסוק כל הזמן בשידרוג מעמדו הכלכלי, בוחש בהרבה קלחות (פוליטיות ודומות), משתתף בכל פרסומת אפשרית ומעמדו הציבורי לא נפגע כהוא זה מהעובדה שהוא אחד מאלו שנטען עליהם שהיו מעורבים בפרשת נערות הליווי. הוא הטפלון האמיתי.

והנה, יום רביעי הוא עשוי להודיע על פרישתו משדה הכדורגל, בגיל 32, אחרי חזרה מתוקשרת לישראל ועונה מאכזבת למדי באשדוד. מה שמציק לי בכל העניין הזה הוא העובדה שביום רביעי התקשורת תנהר לבית הקפה של חיים רביבו, תבכה את פרישתו של השחקן המבוזבז הזה ואגב כך, תעשה פרסומת לא רעה לחיימקה שלנו ולבית הקפה שלו שירוויח, ודאי, עוד כמה לירות מהפרישה. אנ'לא יודע, נמאס כבר מהרביבו הזה. שיפרוש, שלא נשמע ממנו יותר, שיצטרף לליכוד ויחשוק במשרת שר החינוך. די, נשבר כבר !!!




חידה לילדים: מישהו זוכר מה הייתה


תרומתו של רביבו למשחק הנבחרת החשוב ביותר בעשור האחרון,


 משחק הבית מול דנמרק ???

נכתב על ידי , 22/3/2004 14:04   בקטגוריות ספורט וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-22/3/2004 23:55



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)