לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

הם חושבים שהם יודעים מאיפה זורחת השמש


יצא לי לשמוע היום את התכנית של שי ודרור ב-102FM, בדרך חזרה הבייתה. אני לא נמנה על מעריצי שי ודרור וזו מבחינתי דרך מנומסת להגיד שהם לא ממש מצחיקים אותי ו...נו, אני ממש לא סובל אותם. ובכל-זאת הקשבתי. הם היו על סף שיחת הטלפון המפתיעה היומית ובשביל זה (ובשביל לא לשמוע בפעם המיליון את איה כורם/קרן פלס/נינט/"כל הזמן אני חושב עליה" בגלגל"צ) נשארתי עם שי ודרור. שיחת הטלפון המפתיעה הייתה למתווך דירות נחמד למדי מלבנון שלא נרעד גם כשהבין (אחרי שיחה הזוייה באנגלית של כיתה ד' מצד שי ודרור) שהוא מדבר עם שני קריינים מהרדיו הישראלי. "נחמד" חשבתי לעצמי, הנה הלבנוני הזה מוכן לצחוק קצת על החיזבאללה ועל המצב ולא מפחד לדבר עם ישראלים. הוא נמצא על החוף בביירות, מימינו ושמאלו בחורות (ככה הוא אמר, אני בחיים שלי לא הייתי בביירות, אני לא יודע אם זה נכון) ומבחינתו הכול טוב ויפה.

חזרתי הבייתה והדלקתי טלוויזיה. זפזפתי בין ערוץ 10 לערוץ 2. עודד בן-עמי, האיש והראש, דיבר עם ג'סמין (שם בדוי) כך במקור. הבנתי שמדובר בשטיק יומי. עודד בן-עמי, העיתונאי החוקר הקשוח מדבר כל יום עם בחורה מלבנון. אבל...המצב כל-כך קשה עד שהיא צריכה לחסות בשם בדוי כדי לדבר עם העיתונאי שמחרף נפשו עבור חברת החדשות החשובה בעולם...

חשבתי על זה קצת. זה כל-כך ערוץ 2. הרי השיחה של שי ודרור עם לבנוני אמיתי (ולפי מה שהבנתי הם עושים את זה מדי יום) הוכיחה שלא צריך להיות איתי אנגל כדי לדבר עם מישהו מלבנון. והיא הוכיחה שלא צריך להסתתר במחשכים כדי לדבר עם ישראל. לשי ודרור ולמאזינים שלהם זה בא בקלות. לעומת זאת, בערוץ הפאתוס הלאומי, בן-עמי צריך שם בדוי וביוגרפיה של אנה פרנק בגירסת ביירות כדי להביא לנו, לצופים ברי המזל בעולם (כי בכל זאת, יכולנו לבזבז את זמננו על הפרשנות של צבי יחזקאלי ולא על הפאתוסיאדה של ערוץ 2) דברים אמיתיים של לבנונית אמיתית. וואו !!! סאחה עלייך עודד.

נכתב על ידי , 2/8/2006 18:21   בקטגוריות טלוויזיה וכאלה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יאיר ב-7/8/2006 23:39



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)