לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

לא מאהבת מרדכי


אני לא נמנה על חסידיו הגדולים של מוטלה שפיגלר ואפשר לומר שאני גם לא נמנה על חסידיו הקטנים ביותר. אני די לא מסמפט אותו ואני חושב שיש לו אישיות טלוויזיונית רעה למדי. הוא איטי, לא מעניין ולא נורא עובר מסך. הדבר היחידי שהוא כן מביא איתו זו סימפטיה בלתי נדלית למרואייניו וניחוח של מי שכבר היה שם מהול בארומה של צרפת (ממש אודטה לענייני כדורגל). אבל, דווקא אתמול הוא הצליח להצחיק אותי ועל כך מגיע לו פירגון (או לפחות פירגונצ'יק).

במהלך תכנית "הטור השבועי" ולכבודו של האורח-הבלתי-מכובד, יגאל שילון, הוקרנו פספוסים שונים מתחום הכדורגל. שילון הגדיר את השער העצמי של חרזי מול אוואט כגדול שבהם: להזכירכם, במהלך משחק מול בית"ר י-ם, בסביבות הדקה השלושים, אלון חרזי החזיר כדור מכעשרים וחמישה מטרים לכיוון שוערו, דודו אוואט. זה האחרון ניסה לעצור את הכדור בעזרת פקקי הנעל אך כשל והכדור התגלגל לו בנחת לשער והפך להיות השער היחידי במשחק. שער, שאולי, תרם לאליפות הצהובה והנוראה. אבל שער מצחיק לאללה. לאחר ההקרנה של השידור החוזר אמר מוטלה: "בכל פעם שאני רואה את השידור החוזר הזה, יש לי הרגשה שהפעם אוואט יצליח לעצור את הכדור". אותי זה הצחיק. זה לא הרבה אני יודע אבל בעולם יבשושי כעולם הכדורגל הישראלי, גם תחת הוא זמיר.

נכתב על ידי , 9/4/2004 00:15   בקטגוריות ספורט וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)