לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

טלוויזיה קקה


רצה הגורל ונאלצתי לראות ערוץ 2. זה לא קורה הרבה ואני מודה שכשזה קורה, אני די דרוך ונחוש להשמיץ את הערוץ השנוא עליי כל כך. אבל, לזכותו של ערוץ 2 אפשר לציין שהוא מספק לי את כל הסיבות לעשות כן. "טעמים" של צחי בוקששתר היא תכנית מקסימה. אחת מהותיקות שבתוכניות האוכל ואחת מהנעימות שבהן. יש לבוקששתר דרך לגרום לדברים להראות הרבה יותר פשוטים וטעימים ממה שהם באמת. אפילו את התוכנית של גברי ואהרוני אני אוהב. אהרוני מתברר כאישיות טלוויזיונית הרבה יותר נעימה מכפי שזכרתי וגברי (החיוור בגששים) אמנם לא מצחיק אבל נעים הליכות. אלא ש...בערוץ 2 בחרו לשבץ מיד אחריהם את מירי בלקין. הגורואית הגדולה של קבוצות ההרזייה בארץ. מהצד האחד שווה להסיר את הכובע בפני מירי בלקין. היא הקימה בכוחות עצמה אימפריה של הרזייה, עשתה הרבה כסף ועזרה להרבהאנשים שמנים בדרך. באמת כל הכבוד (נא להתעלם מהנימה של הציניות אני אשכרה עושה לה כבוד). אלא שבטלוויזיה זה לא עובר. מהעשר דקות שראיתי התכנית שלה נראית כמו תכנית רעה במיוחד של ערוץ הקניות. היה חסר רק האוסטרלי ההוא עם הפפיון שתמציד מופיע בערוץ הקניות ומנסה למכור כל מיני פיצ'פקעס למטבח. נהוג אמנם שהתוכניות של ערוץ 2 בשעה הזו וביום הזה לא מכוונות לרמה גבוהה במיוחד (ע"ע "המהפך") ודנות בעיקר בנושאי בובע מייסס שונים ומשונים אבל הפעם לקחו את זה קצת יותר מדי בחפיפיות. גם אני במקום מירי בלקין לא הייתי מסרב לפרסומת חינם והייתי מסכים להשתתף בחלטורה הזו, מבזה ככל שתהיה, אבל בחייאת דינכּ, זה כבר מוגזם.
נכתב על ידי , 23/4/2004 19:45   בקטגוריות טלוויזיה וכאלה  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daydreamer ב-2/7/2006 11:51



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)