לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

הצפירה


שותפה שלי שאלה אותי (אחרי שסיימנו לנקות את הבית: היא ניקתה ואני שמתי דיסק של אולארצ'יק), איפה נעמוד בזמן הצפירה. זו שאלה מעט מוזרה. תמיד תפסתי את המהות של הצפירה כמשהו שצריך לתפוס אותך באמצע כל המעשים האחרים ושלכבודה אתה צריך להפסיק הכול ולא כאירוע שלכבודו צריך להתכונן ולתכנן איפה תעמוד וכאלה. כשהייתי ילד הייתי מחייך בזמן צפירות. לא מרוע לב ולא מחוסר כבוד אלא בגלל שהיה אסור לי. אני לא כזה מרדן אבל זו פשוט תגובה שמתפלקת בדיוק ברגעים הכי לא נכונים. ככל שבגרתי העדפתי לעמוד לבד בזמן הצפירה כדי למנוע מעצמי פדיחות. קשה להסביר לשאר האנושות שמצליחה להרצין ברגע הצפירה למה השפתיים שלך נמתחות באופן בלתי רצוני. זה כבר 15 שנים שאני עומד לבד. עומד ולא מחייך. ידיים מתוחות מאחורי הגב והכי רציני בעולם. בתיכון, אחרי שריכזו את כל הכיתות לפני הטקס דאגתי להיעלם לפני הצפירה. הייתה מאחורי ביה"ס מדשאה גדולה ושם ידעתי שאוכל לעמוד לבד. להפתעתי, גיליתי לפחות עוד עשרה אנשים שהיו שם. אנשים שמעדיפים להיות לבד ברגע הזה. זו הייתה ממש חוויה מוזרה. כל כך הקפדתי להיות לבד במהלך הצפירה עד ששכחתי לעלות לגג של ביה"ס משם הייתי אמור לתופף במהלך הורדת הדגל. בסוף הגעתי בשנייה האחרונה ותופפתי קצר נשימה. אני לא חושב שמישהו הרגיש או שמישהו אמר לעצמו הנה המתופף של הטקס שהעדיף להתבודד בזמן הצפירה. אני עומד לבד בצפירות כבר כל כך הרבה שנים ואני חושב שהתגברתי על הסטייה הזאת שלי. לפחות אני מאוד מקווה.
נכתב על ידי , 25/4/2004 20:03   בקטגוריות אני וכאלה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-27/4/2004 23:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)