לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

קצרים על ספורט




  • לפני שבוע טליק ביקש ממני לכתוב קצת על מכבי ת"א. מהצד האחד מאוד רציתי, אך מכיוון שלא ראיתי את המשחק הביתי מול מלאגה, החלטתי לוותר. השבוע לא ראיתי את המשחק המשמח מול פרטיזן בלגרד, ובכל-זאת, שמעתי את הדיווחים הבוקר בגל"צ ועל פניו נשמע שההמולה סביב מכבי ת"א רק הולכת להתחזק. האמת, חבל לי על ספאחיה שנראה סימפטי בהחלט. הבנאדם נקלע לג'וב הכי מלחיץ שיש בכדורסל האירופי. הוא צריך למלא נעליים במשקל סופר-כבד ומכבי השנה נמצאת בעונת בנייה. בקבוצות על, דוגמת מכבי ת"א, הבנייה נעשית בד"כ תוך כדי תנועה. אתה משתמש בדור הקודם כדי להכשיר את הדור הבא. במכבי ת"א - קבוצה שבה רמות הלחץ הן לא הגיוניות - אין אפילו את הלוקסוס הזה. תוצאות, כאן, עכשיו, ומיד. אל תפסיד לקבוצות NBA כי צריך למכור מנויים לאירופה. אל תפסיד בבית המוקדם כי צריך למכור זכויות שידור. אל תפסיד וזהו. זה מספיק קשה לעשות את זה בקבוצות ותיקות, על אחת כמה וכמה בקבוצה שהשחקן היחיד ששרד בהרכב שלה מהעונה הקודמת (וויצ'יץ') היה הראשון שהצהיר על רצונו לעזוב. התקפית, מכבי מתפקדת. אלא שההתקפה היא פועל יוצא של כשרון או יוזמות פרטיות וכאלה יש במכבי הרבה. ההגנה היא הבעייה. קבוצה כמו מכבי לא יכולה להרשות לעצמה לספוג כל-כך הרבה. ואולי, ולמרות כל הנסיבות המקלות, ספאחיה לא מספיק טוב או נכון לקבוצה הזו העונה. מבחינתי, שיישאר. כמה שיותר שדים יחוללו סביב מכבי, כך השמחה לאיד שלי תהיה גדולה יותר.


  • הפועל ת"א סיימה בתיקו ביתי מאכזב מול ראפיד בוקרשט. שום מדבר על הדרך ואני מעריך את זה (בד"כ) אלא שמול קבוצה כמו ראפיד, אפשר לבקש גם תוצאות ולא רק דרך. לפני שבועיים התייחסתי להחמצות של הפועל ת"א והנחתי שזה ישתפר או לא או יישאר אותו דבר. שכחתי להתייחס לדבר המדאיג שיצא לי לראות העונה, התיאום הלוקה בהגנה. אני לא בדיוק יודע אם זה ישתפר וכמו שזה נראה, אני יכול להמר שפאאס לא יישאר פה עוד הרבה (לא בגלל הרמה אלא בגלל שאישתו כורעת ללדת בארגנטינה, המשפחה מאוד חשובה לו והעונה לא הולכת לשום מקום). אני מקווה ששום ימצא דרך להתגבר על זה. נסיון העבר (מכבי חיפה) לא מעיד טובות בעניין. לרעתו תמיד תעמוד העובדה שאת האליפות היחידה שהיא הפסידה בשש השנים האחרונות, חיפה החמיצה תחת הנהגתו. ואליפות (ואת זה יודעים בהפועל טוב מאוד) מתחילה תמיד בהגנה.


  • אבל עם כל הכבוד להגנה השערורייתית של הפועל, גם ההתקפה לא נראית משהו. בדרבי זה ממש הצליח לעצבן אותי (וזה כל מה שאני עומד להגיד על הדרבי...). שיהיה ברור, אני אחד מגדולי המצדדים בשום, ובכ"ז, אני עדיין לא מצליח להבין, מה היה לו כל-כך דחוף לזרוק את יבוריאן. מה יצא מזה. איליה עבר לרוסיה, חזר ארצה, והיום בערב כבש שלושער (סליחה, כשזה מגיע לשלושער רצוי לומר " דפק שלושער") במדי קרית שמונה. אני מכיר לפחות בן-אדם אחד שחשב עליו במהלך הדרבי (ויחד איתי אני מכיר שניים) והנה הוא קורע רשתות בליגה השניה ואנחנו מורטים שערות בליגת העל.


  • ואם כבר אנחנו בענייני "מה היה כל-כך דחוף לשום לשחרר...." - אסי דומב. באדיר לא בלם, לא היה בלם, לא יהיה בלם ואם אתה כל-כך להוט למנוע ממנו להיות קשר אחורי, אז לפחות שייצא משי אבוטבול שחקן. משהו פה לא מסתדר. בטירוף.


  • אחרונה חביבה: עומר פרץ בן זונה. בכל העונה שעברה הוא לא רץ במצטבר את מה שהוא רץ בדרבי. שיתחיל להבקיע עצמיים כמו גרשון, שנהנה מהשחרור שלו גם קצת.
נכתב על ידי , 3/11/2006 17:42   בקטגוריות ספורט וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-6/11/2006 16:21



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)