לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

בכל סיפור יש מישהו למטה


קראתי אתמול בידיעות את הכתבה על ג'קו. בדרך-כלל אני מתעלם מכל מה שקשור לכוכב נולד, אלא שבעונה הזו, אולי בגלל האיכות וכנראה שבגלל השעמום, דווקא יצא לי לראות ואפילו שלחתי SMS לטובתו של האיש עם השערות על הפנים. סיפור מעניין הסיפור של ג'קו ולדעתי 2 הפסקאות הראשונות בכתבה יכולות לתמצת בקלות הרבה מהביקורת שיש לי על התקשורת בארץ ועל האנשים בארץ ועל הארץ בכלל. בכל מקרה, אלא אם כן פרשיית ג'קו היא תחבולת יחסי ציבור שיצאה מכלל שליטה ופרופורציה, הכתבה שכחה להזכיר את הנפגע האמיתי מכל הסיפור: סער בדישי.

בליל הגמר, כשפרסמו את השירים שכל אחד מהפיינליסטים עומד לשיר, אמרתי לשותפה שלי משהו בסגנון "בטח סער בדישי כבר מתכנן מה לעשות עם הכסף" (בדרך-כלל כשבאים ללעוג למוזיקאים על תאוותנות מדברים על "לסגור מרפסת", אז יכול להיות שאמרתי משהו כזה). אין מה לעשות. כוכב נולד זה רייטינג. המון רייטינג. ולהכניס שיר לשלבי הגמר של התכנית זה כסף. הרבה כסף. במקרה הפחות טוב אתה עושה סטיפה נאה מהתמלוגים. במקרה היותר טוב אתה מתניע מחדש את הקריירה או נותן לה boost קטן (ע"ע גלי עטרי). אתם יודעים מה, אפילו "היהודים" לא יכולים להתלונן על ההתעללות של נינט בשיר המעצבן ההוא שלהם. והנה, סער בדישי, האיש שכזמר פשוט סירב להתרומם, האיש שנידון כל חייו להתהדר בתלתולת בעייתית ובקריירת בידור בינונית במקרה המחמיא, קיבל את הצ'אנס להמריא. יחד עם "השיר שלנו" והביצוע של ג'קו ל"אני מאבד אותך", בדישי יכל לעשות עם עצמו משהו. ואכן, ג'קו זכה, ו"אני מאבד אותך" היה בדרכו להיטחן עד דק בגלגל"צ. אלא שג'קו היה חייב להתראיין ולומר את מה שאמר. והציבור היה חייב להגיב בדיספרופורציה שמאפיינת אותנו כישראלים והנה "אני מאבד אותך" חזר לתהומות הנשייה וסער בדישי יחזור לחפש פאבים בראשל"צ שאפשר להפוך למועדוני קריוקי לעת מצוא. בכל זאת הבן-אדם חייב להתפרנס.

מי שמכיר טוב את ההיסטוריה של הביטלס, יכול תמיד להיזכר בסיפור של פיט בסט. למעשה, גם מי שלא מכיר את ההיסטוריה של הביטלס יכול לדרג את פיט בסט (שלא באשמתו) כאחד מגדולי הלוזרים בהיסטוריה. המתופף שהביטלס החליטו להעיף כחודשיים אחרי חתימת החוזה עם EMI. המתופף שהיה אמור להיות רינגו סטאר אם הוא רק היה יותר חברותי. או יותר מתופף.

אני משוכנע שבדישי יסתדר. ועם קצת מאמץ מצד היחצנים הוא יוכל להתראיין בקרוב על ההזדמנות שפוספסה. אולי הוא יוכל למנף את זה למשהו טוב. ולגבי ג'קו, לפי הכתבה, אין לי בכלל ספק שהוא בדרך לקאמבק. אחד מהגדולים, אין מה לדבר. רק במדינת ישראל - יחידת הטראומה - סטלן מנתניה יכול להפוך להיות אלוהים ואח"כ שטן ואח"כ אלוהים שוב וכל זה בפחות משנה. העיקר שעוד שנתיים נשאל "ג'קו מי ?"

נכתב על ידי , 4/11/2006 10:54   בקטגוריות סלבריטיז וכאלה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של some girl :) ב-11/11/2006 12:20



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)