לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

הפופוליזם של קשטן.


הפיתוי של "לשחוט את הנבחרת" אחרי ההופעה המביכה מול קרואטיה הוא עצום. כמה עצום ? עצום עד כדי כך שאני כמעט לא יכול להתאפק. אסור לאף נבחרת ברמות האלה לספוג רביעייה בבית, על אחת כמה וכמה מנבחרת כמו קרואטיה ועל אחת כמה וכמה ביום כזה של נבחרת קרואטיה. זו לא אחת מאריות הכדורגל האירופאי וברמה שהיא מפגינה, היא בהחלט לא צריכה לצאת מרמת-גן עם נצחון כזה גדול. מבין כל הדברים שאפשר להגיד, הייתי רוצה להתעכב על נקודה ספציפית: לא יהיו מסקנות חותכות ולא אמירות נוקבות. סתם קיטור פילוסופי.

קשה להחזיק הרכב קבוע בנבחרת. בניגוד לקבוצה שמתאמנת על בסיס קבוע, ונבנית על בסיס קבוע, בנבחרת יש הרבה מקום לשינויים. השחקנים משחקים בדרך-כלל בקבוצות שונות והכושר הקבוצתי שונה וכמובן שגם הכושר האישי בין שחקן לשחקן (באותה קבוצה) שונה. בנתונים האלו, אני לא מאשים את קשטן על כך שהרכב ההגנה של הנבחרת משתנה ממשחק למשחק. את זה אני מסוגל להבין. מה שמטריד אותי זו העובדה ששמעון גרשון איבד את מקומו בהרכב לטובת תומר בן-יוסף. זה יכל להיחשב חילוף מנצח, אבל ברגע שאתה סופג רביעייה שחלקה נובע ממצבים כל-כך מביכים וחלקה נובע מחוסר תיאום משווע בהגנה, אין לך אלא להאשים את הבלמים והמגינים שלך. עמרי אפק הוא לא מגן ימני טבעי ולמרבה הצער הוא גם לא מגן ימני לא טבעי, ובכל-זאת אפשר לקבל את התפקוד שלו בעמדה הזו. כנ"ל לגבי קייסי. כנראה שקשטן לא מוצא את יואב זיו ורוני גפני כטובים מספיק ובסוגיית קייסי, גפני או זיו, קשה לי להגיד שיש לי דיעה. כפי שאומרים בעולם הכדורגל, אלה שלא משחקים הם הכי טובים. טל בן-חיים הוא כנראה השחקן הכי מקצועני שיש בנבחרת. האופי שלו בעייתי, המשפחה שלו בעייתית (מה העניין הזה של המכות בין אבא שלו לדייויד אבו), הייתי מסוגל להסכים עם כל מי שאומר שהשתן עלה לו קצת למעלה ושכנראה מדובר בשחקן over-rated ברמות, ובכ"ז, בן-חיים הוא לא הבעיה. אתם יודעים מה, אפילו בן-יוסף כשלעצמו הוא לא הבעיה. מה שמטריד אותי זה הנסיבות שבהן בן-יוסף הגיע להרכב הנבחרת. הטעות של גרשון במשחק הקודם, הטעות שבעקבותיה נזרקה על גרשון כל אבן פנויה שהייתה בסביבה, הביאה את בן-יוסף להרכב. במקום מסוים, אפשר להגיד שמדובר בהחלטה פופוליסטית של קשטן. וזה מוזר. קשטן שהצטייר בעיני כאדם שבחיים לא יכנע לתכתיבים, הקשוח שבמאמנים, החליט להרכיב את בן-יוסף שלא משחק באופן קבוע בהרכב של בית"ר, על-פני גרשון שכן משחק קבוע. זה לא נשמע לי כמו קשטן. אני לא יודע מה עבר עליו, אבל אני מה עבר על הנבחרת בעקבות ההחלטה שלו. עבר על הנבחרת ערב מביך ברמות על. חבל, פשוט חבל.

ישנם עוד מיליון דברים שאפשר להגיד על המשחק והשידור, הנה תקציר: דני נוימן מביך, אבי רצון עוד יותר, כולנו פרשנים, כולנו טועים, מה יש לדודו אוואט ???, הנבחרת הוחזרה לגודלה הטבעי, גם הערוץ הראשון, אני הולך לוידאו להחזיר סרט. בריאות ואושר.

 

נכתב על ידי , 15/11/2006 20:38   בקטגוריות ספורט וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סימה ב-30/11/2006 21:53



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)