לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

כמה מילים על טוטו תמוז


לא בדיוק הצלחתי להבין מה הבעיה סביב טוטו תמוז עד שקראתי את הכתבה בידיעות.

אני יודע שזה מאוד פופולרי לתקוף את משרד הפנים ולהתחיל להגיד דברים מסוג "אם הוא כבר שיחק בשביל הנבחרת אז למה לא נותנים לו דרכון" וכיו"ב ואני יודע שמדובר במקרה מאוד מיוחד ובעייתי, אבל....

מישהו קרא את מה שכתוב בין השורות בכתבה. אורית תמוז אימצה את טוטו בגיל 8 ומאז ועד היום, בעשר השנים שחלפו, היא לא טרחה להסדיר את מעמדו החוקי. שיהיה ברור, אני חושב שהיא עשתה דבר מאוד יפה ואצילי והיא לא עשתה את זה בשביל תמורה עכשווית או עתידית ובקטע הזה היא ממש בסדר גמור וכל הכבוד לה. אבל, טוטו תמוז הוא ילד של שני הורים אחרים, אמנם שניים שויתרו עליו מרצונם, אבל הוא לא הבן הביולוגי של אורית תמוז. היא גידלה אותו, הוא קורא לה "אמא" וקורא להורים שלה סבא וסבתא וזה מאוד יפה ומרגש (באמת, בלי ציניות) אבל מה לעשות שישנה גם בירוקרטיה ולמרות שנהוג לתקוף אותה, יש לה את היתרונות שלה.

אורית תמוז לא הסדירה את מעמדו החוקי של טוטו תמוז. עקרונית הוא אמור להיות אזרח ניגרי. ומה לעשות שכמעט בכל המדינות בעולם יש את העניין של אשרות שהייה וחוקיות השהייה וכו'. אז נכון שהוא גדל פה ורואה בישראל את ביתו ורוצה להתגייס וכו', אבל זה עדיין לא הופך אותו לאזרח. ואם אורית תמוז נתקלה בבעיות לאורך השנים, היא הייתה צריכה לטפל בהן. וגרוע מכך, לפי מה שהבנתי (ואני נורא מקווה שאני טועה בעניין הזה) בשנה שחלפה מאז שטוטו קיבל את האשרה הזמנית מרוחמה אברהם, גם לא נעשה דבר כדי לעגן את מעמדו החוקי ולתת לו אזרחות. ועכשיו, כשאורית וטוטו נדרשים לעבור את התהליך שעובר כל אדם שרוצה לקבל אזרחות, הם פתאום מוחים ומגייסים את בג"ץ לעזרתם. בעיניי זה סחטני ולא רציני.

הייתי שמח אם טוטו היה מקבל אזרחות ועוזר לנבחרת, אין לי שום דבר נגד, אבל אני חושב שההתייחסות למשרד הפנים כאל הרעים בסיפור היא מיותרת ולא הגונה. יש הליך שצריך לעבור ואולי צריך לשנות אותו או לזרז אותו או להקל על כל מי שמוכן מרצונו להצטרף לחיקה החמים של מדינת היהודים, אבל נכון לעכשיו אורית וטוטו תמוז שלא עשו דבר במשך שנים, לא יכולים לבוא ולקטר על כל העולם ואחותו. היו להם את כל הצ'אנסים שבעולם.

נכתב על ידי , 20/1/2007 15:06   בקטגוריות ספורט וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פישנזון ב-21/1/2007 10:33



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)