לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

שום כלום (בום)


ובזמן שאני יושב ומעלה זכרונות מימיי בשלישות, יושב לו מר יצחק שום ולא מסיים את העונה בעוד קבוצה. אלא שהפעם לא מדובר בוולדיקווקז (ויסלחו לי הקווקזים) ולא מדובר בליטקס לובץ' (ויסלחו לי הלובץ'ים, מה זה בכלל ?) הפעם מדובר באהובתי.

בניגוד לכל העיתונאים שיודעים עכשיו לספר שזמנו של שום היה קצוב ממילא, אני האמנתי שהוא יסיים את העונה. למרות הבעיות שהיו בהתחלה, הייתי משוכנע שהנהלת הפועל ת"א שבשנתיים האחרונות עשתה כמה דברים נחמדים מאוד (למרות שאיליה יבוריאן משחק בקרית שמונה, שמעון גרשון משחק בבית"ר ופיינטסיל לא משחק בווסטהאם) תתעשת ותתגבר על האהבה הלא ברורה למשה סיני וחוסר הסימפטיה התמוה ליצחק שום. אלא שההנהלה חשבה אחרת.

שמעתי לאורך העונה די הרבה דברים על יצחק שום ועל הפועל ת"א והנחתי שחלקם (אם לא רובם) בעצם ספינים. אמרו שאין לו חשק לאמן, שהוא לא משקיע כלום בקבוצה וגם כשמצליחים להתגבר על הרעש ששלמה שרף עושה למען חברו הטוב, שום יצחק, מגלים פרשנים שאומרים שכל הדברים הטובים שקורים בהפועל ת"א קורים כתוצאה ממקריות או כתוצאה מכשרון ולא כתוצאה מתכנון. כל מי שראה את הפועל ת"א העונה ראה קבוצה קפריזית ולא לגמרי מאורגנת.

אבל....באיזשהו מקום, אחרי השנים של קשטן, היה משהו מעניין בהפועל ת"א. התחושה שכל משחק יכול להפוך לדרמה. כל מהלך יכול להפוך לגול. נכון, זו לא הפועל ת"א, אבל לשנה אחת מותר לחלום ולראות קבוצה באדום שנראית כמו מכבי חיפה (בתקופה שהיא באמת שיחקה ולא הלכה מכות).

לדעתי, הפיטורים של שום יעלו להפועל ת"א ביוקר. אני לא מאלה שאומרים שהאליפות רק מחכה להפועל כי היא לא, אבל אני חושב שהנזק שייגרם בפיטורים יהיה גדול ורב מדי. המאמן הבא שיגיע להפועל יצטרך להקנות שיטת משחק ובעיקר משחק הגנתי מאורגן לקבוצה שהתרגלה לפרטאצ'. המאמן החדש שיבוא יגביל את השחקנים היצירתיים ויבקש מהם לעשות הגנה, אלא שהגנה מתואמת דורשת...תיאום, ואת זה, קשה מאוד להשיג בשלב הזה של העונה.

ישנה אירוניה מאוד גדולה בכך שאלי גוטמן חתם בקבוצה קפריסאית יום לפני ששום פוטר. לכאורה גוטמן, הגרמני, הטקטיקן, הוא בדיוק המאמן שמתאים להפועל ת"א. לא הייתי רוצה לראות אותו מאמן את הקבוצה, אבל באופן עקרוני, הוא המועמד הכי סביר. אני מאוד מקווה שלא יבחרו בסיני כמאמן הבא (למרות שכולם יודעים שזה מה שמוני הראל רוצה, ועכשיו כשאין לו את ציטרון בהנהלה הוא יכול לעשות מה שבא לו). אני יכול לקוות שגיא לוי יגיע ויצא גדול מהחיים.

וסתם ככה מחשבה קטנה, אם רוצים להמשיך את הפרטאצ' שהצליח להביא את הקבוצה לשלב שלישי באופ"א ולמקום השני בטבלה, כדאי להביא מאום אל פאחם את שייע. בפרטאצ' אין עליו.

נכתב על ידי , 4/2/2007 20:29   בקטגוריות ספורט וכאלה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-6/2/2007 14:37



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)