לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

דו"ח צפייה: מחיר הבגידה - קלייב אוון, ג'ניפר אניסטון


כנראה שאני רואה יותר מדי סרטים, וכנראה שאני לא ממש יודע לברור אותם. "מחיר הבגידה" הוא כל מה שאתה יכול לצפות מסרט עם שני כוכבים (האחד בעליה השנייה בירידה) שנקרא "מחיר הבגידה". זה לא שהתרגום העברי כל-כך מוצלח, אבל שם הסרט נורא נורא נורא מרמז על הבאות, וזה לא נאמר כמחמאה.

את "מחיר הבגידה" ביים מיקאל האפסטרום, במאי שבדי שזה סרטו האמריקאי הראשון. אני לא יכול שלא לתהות, מה ב"מחיר הבגידה" הצדיק את העדפתו של האפסטרום על פני כל במאי אחר. זה לא שהתוצאה הסופית בלתי נסבלת כי מדובר בסרט סביר בהחלט, אבל הדבר העיקרי בסרט הוא שמדובר בסרט צפוי עד כאב. הפתיחה, התפתחות העלילה, הטוויסטים וכו'. אני מודה שנעים לי לראות את ג'ניפר אניסטון ושמקלייב אוון התרשמתי ב"האיש שבפנים" (שעליו לדעתי עוד לא כתבתי), אבל נוכחותם של השניים לא ממש מצדיקה את כל הטרראם הזה.

ממש לא סבלתי, אבל יכל להיות טוב יותר, אני לא בדיוק יודע איך, אבל אני משוכנע שיכל להיות.


נכתב על ידי , 11/2/2007 18:34   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daydreamer ב-24/2/2007 17:02



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)