לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

קצת אקטואליה (טליק, זה גם קשור לנושא החם)


לא הצלחתי לגמרי להתעדכן בחדשות היום, אבל ראיתי קצת בערב.

אני משוכנע שמאוחר בלילה,כשהוא עולה על יצועו, או סתם הולך לישון, אולמרט אומר לעצמו, "למה אני צריך את זה ???" הרי את כל המינויים הפוליטיים שהיה לעשות - כבר עשיתי. שולה כבר מסודרת. המלחמה הייתה מיותרת ולמה אני צריך את השיחות היומיות עם עמיר פרץ. וכשהוא חושב לעצמו את המחשבות האלה, מאוחר מאוחר בלילה, עולה לנגד עיניו דמותו של נתניהו. הרי ראשי ממשלה לא גומרים פה טוב. וכשנתניהו הלך כולם חשבו שהוא כשלון מוחלט, והנה עכשיו הוא התקווה הלבנה הגדולה ואולמרט בדרך להחשב לגדול הכשלונות (כבר שמעתי שאומרים שהוא אפילו יותר גרוע מברק) ואולי יום אחד הוא יחזור להיות התקווה הלבנה הגדולה. כי עולם כמנהגו נוהג והגלגל סובב וכפי שאמרה הזקנה המיתולוגית ההיא מתשדיר הבחירות ההוא "ואני אמשיך לעשות ספונז'ה". 

 

ובלי כל קשר לטרטמן שמרטמן, תגידו "מה לעזאזל קורה פה ????"

 

ולגבי השביתה, כעובד אחד מאותם מוסדות ששובתים, הייתה לי את מלוא הכוונה להגיע לעבודה היום. יש לי טונות של דברים לעשות ולמרות הצורך בעזרה הדדית ושמירה על זכויותיהם של מולני השכר (או איך שלא צריך לומר), אני עובד במוסד שברוטך השם, את מעט השכר שהוא משלם לי, הוא תמיד משלם בזמן. אני לא חושב ששביתה פותרת בעיות. מאז ימי עמיר פרץ, אני לא יכול לחשוב שכל שביתה היא בעצם דרך להפגין את כוחו של יו"ר ההסתדרות. הרי ממילא המוסד הזה כבר שנים, עובד רק למען הועדים הגדולים.

 

אבל הפעם היה גם עניין אישי. אח שלי הגיע ליבוקר מולדת ראשון אחרי 5 שנים. ומילא אח שלי, אבל הבת הבכורה שלו שהיא פשוט חלום. קשה לי להסביר. היא כנראה האדם שאני הכי אוהב בעולם. ואם הם לא היו מגיעים בגלל השביתה, אם הייתי מפסיד דקה מהביקור שלו בגלל הגחמות של עיני וההשבתה של נתב"ג, כנראה שהייתי חונק אותו. שם לו משהו במשקה או סתם שונא אותו לנצח.

 

ובתאכלס, העיקר שהיא בארץ. יותר מזה אני לא צריך.

נכתב על ידי , 28/2/2007 20:42   בקטגוריות אקטואליה וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-3/3/2007 21:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)