לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

קצרים על ספורט




  • מחזור עבר מחזור חלף. בהתחלה, הפועל ת"א ניצחה את אשדוד מגול שלא היה ולא נברא. אח"כ מכבי ת"א ניצחה בגול מנבדל. ואם לא הספיקו כל הביקורות על איגוד השופטים, הגיע בוחבוט וסידר לבית"ר ניצחון ענק על חיפה. בקיצור, לשפוט החבר'ה לא ממש יודעים, אבל פלייר לדרמה יש להם ברוך השם.


  • אתמול, סוף כל סוף, שאל רוני בראון את השאלה שכולם היו צריכים לשאול את יוסי מזרחי עוד מזמן: אתה לא נהנה אז למה אתה עושה את זה ? מי לעזאזל רוצה להיות מאמן של בית"R ? הלחץ, הקריזות, הקהל הזה שצריך להתחנף אליו נון-סטופ, הבעלים הזה שצריך להתחנף אליו נון-סטופ. שלא נדע, עדיף לעבוד בעירייה.


  • בכל הדיונים על עתיד הליגות הישראליות, בכל ספורט שהוא, כולם מיד נזכירים את ה-NBA ואת המהפכות שדייויד סטרן עשה בו מאז 84'. היום יצא לי לראות כמה דקות ממשחק NBA ולחשוב עוד כמה דקות על הליגה הזו והגעתי למסקנה הבאה: למרות שתמיד נעים להיתלות באילנות גבוהים ובדוגמה של ה-NBA, הליגה הטובה בעולם כל-כך כל-כך כל-כך רחוקה מאיתנו שאין בכלל טעם להתחיל. בוא נהיה דומים למשהו, אח"כ לאיזושהי ליגה אירופאית ורק אז נוכל בכלל להתחיל לחשוב על ה-NBA.


  • קטנה קטנה: אני לא כל-כך רוצה להיות מאלה שזועקים שהתקשורת שמאלנית ומכורה של הפועל, אבל בוא נודה שהניצחון של בית"ר על חיפה קצת דפק לתקשורת את הבלגאן ומהומה שהם חיפשו לזרוע בבית"ר. אליפות של הפועל = בלגאן בבית"ר = "נמכור הרבה עיתונים".


  • (אזהרה: הקטעון הבא נגוע בשמחה לאיד עד כלות) הבלגאן במכבי ת"א לא נגמר ועכשיו מספרים שמוני פנאן עוזב את הקבוצה וג'מצ'י או ברקוביץ' יחליפו אותו. מהצד האחד, חייבים להעריך את היוזמה של מכבי, להחזיק את סמלי העבר במערכת. שניהם היו שחקנים ענקיים. אלא ש...לפחות עד העונה האחרונה, אחד מהדברים שאפשרו למערכת של מכבי לתפקד הוא מוני פנאן. למיטב ידיעתי, פנאן היה נטול אגו ועשה הכול כולל הכול כולל הכול למען הקבוצה ובעיקר, למען השחקנים. אני לא רוצה להפריז בערכו של פנאן, אבל אחד כזה במערכת יכול בהחלט להיות שווה כמה מאות אלפי דולרים. שחקנים זרים נשארים בארץ בדיוק בגלל שיש להם את פנאן שמוכן לעשות למענם הכול. הוא לא רק אוהד שרוף, הוא גם מאכער גדול וכנראה (וכואב לי להגיד את זה): איש בעל לב רחב. אם הוא מוכן לבוא באמצע הלילה לבית של בלות'נטל רק בשביל לחבר לו את ה-DVD, זה אומר הכול. עכשיו תקראו את השורות האחרונות ותנסו להסביר לי איך בדיוק ג'מצ'י או ברקוביץ' אמורים להלום את התיאור הזה. אה ?!!?? הם בעלי זכויות בהיסטוריה של המועדון וכו', אבל אני לא רואה שום צ'אנס שהם יוכלו לעמוד ברבע ממה שפנאן היה עושה ובטח שלא באוצתה איכות. כמו שהוא לא שיחק כדורסל, כך הם לא צריכים להפוך להיות האבא והאימא של השחקנים. אני מבין שפדרמן רוצה לראות את מכבי מקצועית יותר ובלי אנשים עם תספורת כמו של פנאן בקבוצה, אבל האנושיות והעדר הרובוטיות של פנאן, שווים הרבה יותר למכבי מהגחמות של פדרמן. אגב, שיהיה ברור, הלוואי ופנאן ילך ומכבי תתמוטט. לו היה לי רצון בהצלחת הקבוצה הייתי מתנגד למהלך, מכיוון שמצידי הם יכולים להיחנק בתורות, שיילך לו פנאן שתמות הקבוצה.
נכתב על ידי , 12/3/2007 18:20   בקטגוריות ספורט וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-14/3/2007 21:58



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)