לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

בנפול אוייביך ?


האמת חייבת להאמר. אפילו אני, מתעב מכבי מושבע שכמותי, לא נהנתי לראות את המפלה הצהובה אמש במוסקבה.

נכון, זה נשמע מוזר ולפרקים אפילו אני הרגשתי קצת לא בנוח עם עצמי אבל זה המצב. היה משהו מביך בלראות את מכבי ת"א אתמול. אני לא יודע מה בדיוק קורה לקבוצה הזאת העונה. אני יודע שיש תהליך חילופי משמרות ושאר המנטרות הקבועות שיש לכל קבוצה בעונה לא מוצלחת אבל חילופי המשמרות הטראומטיים ביותר, לא אמורים להראות ככה. קשה לי לזכור מאורע שבו מכבי נראתה כל-כך מביכה ומושפלת.

נבן ספאחייה נראה בחור סימפטי. באמת שכן. יכול להיות שגם הייתה לו או שאפילו יש לו משנה סדורה לגבי איך הכדורסל של מכבי צריך להראות, אבל כשברגע האמת הקבוצה שלך נראית ככה, זה כנראה הקיו לקום וללכת.

לפני שנה, כשמכבי שיחקה בגמר גביע אירופה מול צסק"א ישבתי ועודדתי את הרוסים. סיכנתי את חיי, חירפתי את נפשי ויצאתי כנגד שכונה שלמה של חולונים עצבנייים, והכול על מזבח הספורטיביות ועל זה ש"מכבי לא מייצגים את המדינה". לפני שנה מכבי ממש הופיעה לגמר גביע אירופה. היא אמנם הפסידה לקבוצה שהייתה טובה יותר ונהנתה מיותר מזל, אבל היא הופיעה למשחק. אולי בגלל זה היה קל יותר לשטום אותה.

מכבי של אתמול נראתה כמו ציפור פגועת כנפיים שמנסה לעוף. כמו הטבח האומלל ההוא שהופיע ב"חלומות בהקיציס" וטען שהוא שר כמו אייל גולן (מי שראה את הרגע הטלוויזיוני המצמרר ההוא, יודע בדיוק על מה אני מדבר), כמו דוד מול גוליית - אלא שהסוף של הסיפור ההוא היה הרבה יותר טוב.

הכול יכול לקרות בכדורסל וההשפעה המצטברת של התבוסה המחפירה מאתמול + יתרון הביתיות של יד נוקיהו עוד עלולים להביא את מבכי ת"א למוסקבה בשבוע הבא. מי שזוכר, באחת מהשנים הגדולות של מכבי (מקדולנלד, האפמן) היא הצליחה להפסיד לבולוניה במשחק הראשון רק כדי לתת תצוגה מדהימה בשני ולשחוט את האיטלקים במשחק השלישי בבולוניה. אני מתקשה לראות תסריט כזה חוזר על עצמו במקרה של מוסקבה. אולי באמת עדיף למכבי לשחק מול בולוניה (אם אני לא טועה, הקבוצה התפרקה לפני שנתיים או שלוש).

נכתב על ידי , 4/4/2007 16:20   בקטגוריות ספורט וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-6/4/2007 12:23



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)