לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

לחיי ההפסדים שבדרך


עד היום, ניתן לספור על אצבעות יד אחת - והפעם אני מתכוון לביטוי הזה במשמעותו האמיתית לחלוטין - את הפעמים בהן הייתי אופטימי לפני משחק של הפועל תל-אביב. אין מה לעשות, comes with the territory. לא טוב להיות אוהד הפועל תל-אביב ועוד פחות טוב להיות אוהד הפועל תל-אביב בדקות שלפני משחק חצי גמר גביע.

ב-99' הייתי אמיץ והלכתי לאיצטדיון. ראיתי את בני יהודה מובסת בידי בית"ר ואז ראיתי את הפועל בעונה שבישרה על לדת התינוקות של קשטן, קורעת את הפועל פתח-תקווה. הדבר שהכי הרשים אותי באותו ערב, ולא לטובה, היה כמות הקהל הזעומה-עד-כאב של הפועל פתח-תקווה שישבו ביציעים הרחוקים. היו שם כמה מאות במקרה הטוב. ממש פאתטי. "טוב", אמרתי לעצמי באותו ערב, "בוא נכין את עצמנו להפסיד לביתר בגמר גביע". בסוף ניצחנו וגו' וזה סיפור שיהיה שווה לספר אם הפועל תגיע לגמר מול אשקלון.

בינתיים המשחק עומד להתחיל עוד 40 דקות ואני משוכנע שאשדוד הולכת להביס את הפועל. לא סתם לנצח, אלא להביס. ראיתי את הפועל בשבת וזה היה עגום. ראיתי את אשדוד ברבע-גמר מול מכבי פ"ת והיא נראתה מספיק דינמית ובטוחה בעצמה כדי לקחת את הגביע. בקיצור, הולך להיות ערב עצוב. כמה עצוב ? נראה לי שבסביבות 22:00 אני אשב לכתוב דו"ח צפייה. ככה עצוב.

נכתב על ידי , 9/5/2007 20:00   בקטגוריות ספורט וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-19/5/2007 10:01



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)