לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

קשה לי לא להתרגש


זהו זה. המהפך הושלם. אם עד לפני עונה הייתי מעקם את חוטמי בבוז כלפי "כוכב נולד", ובכל פעם שהייתי רואה את השותפה שלי רואה את התכנית הזו הייתי שואל אותה כמו אב נרגן לטינאייג'ר מעצבן "מה, שוב פעם הזבל הזה ???", מגיע השיר החדש של ג'קו ומאיה רוטמן ומבהיר לי סופית שכנראה נכבשתי. לא טוטאלית ולא באופן בלתי הפיך, אבל יש סיכויים סבירים שאת העונה החמישית של "כוכב נולד" אני ממש אטרח לראות ואפילו, אולי, אגלה קצת מעורבות רגשית. זה התחיל לקראת סוף העונה הקודמת שכולם אמרו לי שאני חייב לראות כי יש מועמדים ממש טובים. זה נמשך בסימפטיה (שעדיין לא התכלתה) לנינט, שי גבסו והראל מויאל ועכשיו השיר החדש הזה.

מצד אחד, קצת חבל לי על מה שקרה לג'קו אחרי הזכייה. אני משוכנע שהוא יחזור בענק וייעשה את שלו. מהצד האחר, עוד יותר חבל לי, שיוצר וזמר שמסוגל לכתוב שירים כמו "קשה לי לא להתרגש" לא יזכה לתהילה שלה הוא ראוי. ואגב, זה לא כזה שיר ענק אלא שהוא בא לי טוב. והרי זה כל מה שאתה מצפה משיר, לפחות בתחילת דרככם המשותפת.

בקיצור, העונה הקרובה תהיה בימי שישי, בד"כ ימים פנויים. אני מאחל לעצמי שיהיה לי מה לעשות בימי שישי חוץ מלראות טלוויזיה. ולמרות המשפט האחרון, סביר שאני אהיה שם לתחילת העונה.

נכתב על ידי , 12/5/2007 10:24  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-19/5/2007 20:23



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)