לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

ואני כפיי ארימה.


ערב טוב,

שנה חלפה מהיום בו עלה הבלוג של אילון לאוויר.

כשפתחתי את הבלוג לא היה לי מושג מה אני הולך לכתוב בו ולמה.

רציתי שתהיה לי דרך לתעד את המחשבות שלי.

רציתי שתהיה לי דרך לזכור בעתיד דברים שאמרתי/חשבתי/רציתי.

אף-פעם לא היה לי יומן. ניסיתי, אבל אף פעם זה לא הצליח.

ולא היה לי מושג מה באמת אני רוצה לכתוב.

בחודשיים הראשונים שמרתי על אנונימיות מוחלטת.

לא סיפרתי לאף אחד על הבלוג.

אח"כ סיפרתי. לאט-לאט. בהתחלה לאחי, אח"כ לחברים ושם זה נעצר.

מכל האנשים שעברו בבלוג, רק אחת יודעת את שמי.

עוד ילדה אחת נבונה במיוחד מחדרה זיהתה אותי דרך הבלוג.

בשביל כל השאר נשארתי אילון ספיר. שם בדוי שבמחשבה שניה נשמע הומואי מדי.

כתבתי לאורך השנה על ספורט וסרטים וטלוויזיה ועוד הרבה דברים.

על עצמי לא כתבתי הרבה. הייתה שנה שלווה יחסית.

אבל נהנתי מכל שניה. ואני ממשיך להנות.

ואני מקווה שכל מי שעבר בבלוג הזה נהנה גם כן.

רציתי לעשות רטרוספקטיבה של פוסטים שכתבתי לכבוד יום השנה.

אבל במחשבה שניה החלטתי לגנוז את הרעיון.

הכול נמצא כאן ומי שממש רוצה יכול לקרוא את ה-כ-ו-ל.

אני אמשיך לדגול בקו האנטי מגלומני שיש בבלוג הזה.

אני מאחל לעצמי עוד הרבה שנים טובות בבלוג ומחוצה לו.

אני רוצה להודות לכל מי שקרא וטרח להגיב ולהתפלפל ולהתמקח.

תודה לאילנה, לענת, לסימו'ש (בשבילי תמיד סימו'ש), לרון, לטליק המנומס באדם, ללולה, למלה, לסייקו (psycho Jr), ולכל מי ששכחתי. והכי חשוב, תודה לאלוני, אחי הגדול, שהוא אולי המבקר הכי קשוח אבל גם הכי הוגן.

בריאות ואושר.

 

נכתב על ידי , 25/6/2004 19:36   בקטגוריות אני וכאלה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-26/6/2004 18:00



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)