לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

מילים אחרונות על הגביע (סיכום אירוע)


העיקר שלקחנו. זה מה שמשנה. העיקר שלקחנו. שום דבר אחר לא חשוב.

ובדיוק כשם שאני לא שייך למוזרים האלה (ויקי פרץ ושגיא כהן to name but a few) שסופרים את עונת "משחק השרוכים" כאליפות של הפועל ת"א, כך אני לא מסכים עם כל המתלהמים שאומרים שלאשקלון הגיע לקחת.

כן, המשחק שלהם היה הירואי, וכן, נצחון שלהם יכל להיות הפתעה אדירה, הרומנטטיקה בהתגלמותה וכו', אבל עדיין זה לא אומר שהגיע להם. אם באמת "הגיע להם" הם היו יורדים למחצית ב 3-0 ולא ב - 1-0 הקטן שלא הספיק להם.

וחוץ מזה, למה מגיע להם ? אה ? הרי אם ניר נחום כל-כך אגואיסט וסאנגוי לא לחלוטין מאופס ולא ממש יודע לחמוק מנבדל, אז כנראה שלא מגיע להם.

בשנתיים האחרונות, הפועל ת"א נפלה קורבן לתדמית תקשורתית שגויה. בשנה שעברה, בני יהודה ת"א הגיעה לגמר הגביע כסינדרלה. הקבוצה הנחשלת והמסכנה שאוהדיה קשיי היום ובעלי שמחת החיים כל-כך כמהים להישג אחד יחיד ומיוחד. שטויות. בני יהודה בעונה שעברה סיימה במקום הרביעי, החזיקה קאדר שכלל את שוער נבחרת ניגריה ואת ראובן עובד בכושר שיא. חוץ מזה, היו לה כבר שני גביעים ואליפות אחת בעברה. אבל, זה לא הפריע לכל "הרומנטיקנים" שניסו לשווק את הגמר של שנה שעברה כגמר של דוד מול גוליית.

אמנם אשקלון היא נחותה מבני יהודה, על כך אין ספק, אבל כל מי שראה אותה בתקופה האחרונה וראה לעומתה את הפועל ת"א, יכל להבין שהכוחות היו שקולים למדי לפני הגמר הזה. הפועל ת"א עלתה ללא אלימלך, אוגבונה וטל חן. אבוקסיס בדיוק חזר מפציעה (והיה שותף יחד עם דואני לאיבוד המחפיר שהוליך לשער הראשון של אשקלון) וברדה נפצע בדקה 40. מעבר לזה תוסיפו את החודש האחרון ואווירת הנכאים (הרוע) שמלווה את הקבוצה לכל מקום. את העובדה שמדינה שלמה מינוס כמה אדומים מסכנים רצתה שאשקלון תנצח ותקבלו מתכון בטוח לאסון.

למרות הניצחון אני עדיין עומד בהימור שלי מאתמול שהפועל ת"א תפסיד (אני יודע כמה שהמשפט הזה אידיוטי, אבל אני אחרי יום עבודה ואחרי שישנתי רק 4 שעות בלילה. מותר לי להיות אידיוט. בלוג שלי, מי יגיד לי לא ?)

בקיצור, אין הרבה מה להגיד על הכדורגל. לא שהיה משחק רע, אבל אין הרבה מה להגיד. לדעתי, הפועל הייתה בערך שווה לאשקלון. הפנדל שקינן "לא שרק" לא היה פנדל. אני משוכנע ששופטים רבים לא היו שורקים במקרה כזה. היד הייתה צמודה לגוף. בפראפרזה על הפתיחה, כשם שאני לא שייך לאלה שחושבים שקינן טעה בפנדל שלא היה, כך אני לא כועס עליו שהוא לא שרק לפנדל לטובת דה ברונו כשהוא הוכשל ברחבה.

אוהדי ושחקני אשקלון יכולים להתבאס. להתבאס רצח. hell, אפילו אני, אוהד הפועל ת"א הרגשתי קצת רע בשביל החבר'ה מאשקלון. בכל מקרה אחר, מול כל קבוצה אחרת הייתה מתבאס בשביל אשקלון. לא במקרה הזה.

אין לי כוח לדבר על העונה הבאה. מסתמנת עונה קקה. אבל מה שונה ? הייתה אי פעם עונה שלא הסתמנה כעונה קקה (תשובה: לא).

נכתב על ידי , 17/5/2007 17:10   בקטגוריות ספורט וכאלה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-19/5/2007 20:22



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)