לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

דו"ח צפייה: צ'ק פתוח - בן אפלק, אומה תורמן.


קראתי כמה וכמה ביקורות לא-טובות אודות הסרט לפני שנזדמן לי לראותו ורמת הציפיות, אם כך, הייתה בהתאם. אני לא חסיד גדול של הבמאי ג'ון וו (משימה בלתי אפשרית 2) הגם שאני מודע לעמלותיו הטובות והחדשנות של רבים מסרטיו (לפחות בז'אנר סרטי הפעולה) ואני מניח שזה הוסיף לרמת הצפיות הנמוכה. בן אפלק, לעומת זאת, זה כבר סיפור אחר. אפלק הוא אחד מהחביבים עלי בדור הנוכחי (שמתם לב כמה שהוא דומה לברוס ספרינסטין הצעיר ???) ואם אני מצליח להתעלם מפועלו בתחום הרכילות (ג'יי לו וכאלה) אני ממש מצליח לסמפט אותו. לא לרמת הקיוזאק אבל בהחלט סימפטיה. "צ'ק פתוח" הוא מותחן עתידני מוצלח למדי המבוסס על ספרו של פיליפ קיי דיק שהוא סופר מדע בדיוני ידוע ומצליח (אין לי מושג, אני לא ממש בעניין של מדע בדיוני). השילוב בין הסיפור המוצלח של דיק לבימוי החדשני של וו (הגם שהוא חוזר בסרט על שטיקים שאפשר היה לראות במטריקסים למיניהם ובסרטים קודמים של וו עצמו) יוצר סרט חביב למדי שהיה אידיאלי לצפייה במהלך משמרת לילה. מייקל ג'נינגס (אפלק) הוא מהנדס תוכנה מהולל שעובד בפרוייקטים מובחרים. בסיומו של כל פרוייקט זכרונו נמחק לחלוטין (עד לרגע תחילת הפרוייקט) כך שהוא מגיע לכל פרוייקט ופרוייקט כטאבולה ראסה. יום בהיר אחד מציע לו חברו הטוב רת'ריק (אהרון אקהרט) ליטול חלק בפרוייקט שיפתור את דאגותיו הכלכליות לנצח. ג'נינגס נעתר לבקשה ומצטרף לפרוייקט אולם בסיומו, במקום לזכות באופציות היקרות של החברה בה עבד, מגלה ג'נינגס שהוא ויתר על כל זכויותיו ומה שנותר בידו היא מעטפה מלאה בפריטים מוזרים וחסרי כל קשר. ג'נינגס מנסה למצוא את הסיבות שהובילו אותו לויתור על זכויותיו כמו גםן את פשרם של החפצים במעטפה וגם למה כ"כ הרבה אנשים מעוניינים לראות אותו בר-מינן, כל זאת בעזרתה של ד"ר רייצ'ל פורטר (ת'ורמן) שלג'נינגס מסתבר שהיא חברתו מזה שלוש שנים (זמן העבודה על הפרוייקט). אני באופן אישי מאוד נהנתי מהסרט. פאן טהור כזה ששמור לסרטי פעולה לא עמוקים במיוחד. אפלק מהנה כמו תמיד וגם פול ג'יאמטי (האיש שבלעדיו אף תפקיד משנה לא היה שלם). שווה צפייה נטולת ציפיות.  








נכתב על ידי , 19/8/2004 19:34   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-20/8/2004 17:24



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)