לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

דו"ח צפייה: הצד שלו הצד שלה - וינס ווהן , ג'ניפר אניסטון


כשיצא "הצד שלו הצד שלה", ווינס ווהן וג'ניפר אניסטון היו בשלב כזה או אחר של הזוגיות ביניהם. אם אני לא טועה, זה היה השלב שבו התקשורת העולמית עוד גילתה בהם עניין מופרז. ולא צריך לזלזל בזה. ממש לא. לדעתי, זו אחת הסיבות היחידות לקיומו של הסרט הזה. ועולה לי בדמים להשמיץ את הסרט כיוון שווינס ווהן וג'ניפר אניסטון חביבים עליי באופן ספציפי (לא כזוג, אלא כבודדים).

אני לא אתפלא אם אני אגלה ש"הצד שלו הצד שלה" הוא תוצר של נסיון ברור לגזור את הקופון מהזוגיות הזו. או שאולי הזוגיות הזו היא נסיון לגזור את הקופון מהסרט. איך שלא יהיה, למעט העובדה ששני גיבורי הסרט הם זוג במציאות (בזמן שהסרט יצא, היום הם כבר לא) ולא סתם זוג אלא זוג שמורכב מווינס ווהן בעל המניות העולות וג'ניפר אניסטון שהיא גרושתו של בראד פיט, אין בסרט הזה הרבה.

הוא לא רע באופן מוחלט, אבל הוא סתם סרט. הייתי מתבאס-ממנו-רצח אם הכוכבים לא היו ווהן ואניסטון. אז, באמת היה מדובר בסרט חסר משמעות לחלוטין. במקרה הזה, עם כל ההקשר הרכילותי, זה עוד נסלח. העלילה מתרכזת בפירוק מערכת היחסים בין השניים כשהטוויסט הוא בכך ששניהם נשארים לגור תחת אותה קורת גג וכל אחד מנסה לשבש את חייו של האחר בדרך כזו או אחרת.

כנראה שזן סרטי הטום וג'רי הזה הוא טוב רק בגירסאות המצוירות.

בכל מקרה, למעט ההקשר הרכילותי שבו נעשה הסרט ולמעט העובדה שג'ניפר חושפת את הטוסיק, אין בסרט הרבה. אפשר בהחלט לוותר.

עזבו צדדים, העיקר הטוסיק של רייצל.


נכתב על ידי , 28/11/2007 20:37   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-30/11/2007 11:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)