לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

דו"ח צפייה: משימה בלתי אפשרית 3 - טום קרוז, פיליפ סימור הופמן


נשאלת השאלה עד כמה אני, בתור צופה אובייקטיבי אמור לתת משקל או חשיבות לכל מה שאני יודע על כוכב הסרט.

אני לא מתכוון למקרה שבו אני צופה בסרט בכיכובו של שחקן שאני מראש לא אוהב (ויש לא מעטים כאלה: קמרון דיאז, סנדרה בולוק וכו'). הכוונה שלי היא למקרים כמו טום קרוז. עד לפני כמה שנים, אחד מהכוכבים הגדולים של הוליווד (ותקוותו של כל גבר שלא הצליח להגיע ל-1.70 מ'), כיום, נודניק לא נורמלי, שמשמש כמטרה לחיצי הלעג של הרכילות ברייטינג (עדיין מקור מידע לגיטימי). סיינטולוגיה או whatever.

עמוס במטען השלילי הזה ניגשתי ל"משימה בלתי אפשרית 3".

בואו נודה, במגבלות הז'אנר מדובר בסרט טוב מאוד. לסרטי פעולה, במיוחד סרטים מסוג משימה בלתי אפשרית יש סוג מסוים של התנהלות, והפרק השלישי בסדרה נענה לסגנון הקבוע.

המתח מתח, הדרמה דרמה, הגיבור גיבור והטכנולוגיה....אכן, טכנולוגיה. באמת, אין מה להתלונן.

הבעיה אולי נעוצה ברגשות השליליים שפיתחתי כלפי כוכב הסרט. עכשיו, יבוא הקורא האובייקטיבי ויגיד לי :מה אתה דפוק ? לא אהבת סרט בגלל שלאחרונה אתה מתבאס ממעלליו של כוכב הסרט בחייו הפרטיים ?

פייר, הגישה הזו נכונה בהחלט. בתור איש מבוגר אני אמור להתעלות מעל הדברים האלה. אבל יש דבר אחד שחשוב לזכור: אם מפיקי הסרט בוחרים בקרוז לתפקיד ראשי ומשלמים לו 20,000,000 דולר הרי שהם עושים את זה בגלל מעמדו ככוכב. ובמקרה כזה, אם מפיקים של סרט של מאה מיליון דולר לא מתעלים מעל זה, אז למה אני ?

Anyway, מעבר לדיון הפילוסופי המעמיק..."משימה בלתי אפשרית 3". טום קרוז מנסה לפרוש מחיי הביון והגיבורות, ומנסה להקים בית בפרברים וחיי נישואין נורמליים. אלא שסוכנת שהוא הכשיר לתפקיד (קרי אסל) שבוייה באירופה ויש להצילה. בתפקיד הגיבור: טום קרוז. בתפקיד הארכי-נבל: פיליפ סימור הופמן (כל תפקיד שבו הוא לא מצייץ כמו טרומן קפוטה הוא תפקיד נפלא מבחינתי). הרבה דם, אש ותימרות עשן, פיצוצים ופירוטכניקה. ממש כמו חתונה של גרוזינים. סרט פעולה ראוי בהחלט.

 


MI3. אחלה סרט פעולה, אבל למה הגיבור כזה נודניק ??!!??

נכתב על ידי , 8/12/2007 20:09   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)