לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

דו"ח צפייה: Second nature - אלק בלדווין, פאוורס בות'.


אני לא יודע מה עצוב יותר: העובדה שאלק בלדווין, בכיר הבלדווינים והאיש שעשה את קים בייסינגר במשך כמה שנים טובות, הדרדר לסרטי טלוויזיה או העובדה שגם אני (ואחד משותפיי לצפייה), בהיעדר אופציות אחרות, הדרדרנו לסרט טלוויזיה בן יותר משנה. יהיה אשר יהיה, "Second nature" הוא סרט טלוויזיה מפתיע באיכותו. צפוי ונדוש לחלוטין, עשוי מעט באיטיות, אבל בהחלט סביר. אפשר להניח שהנוכחות של אלק בלדווין נותנת תחושה של סרט "אמיתי" (אני לא מזלזל בסרטים שנעשים במיוחד לטלוויזיה אלא שלרוב, לסרטי טלוויזיה, יש קצב שונה והתנהלות אחרת לגמרי). אני מוכרח להודות שהעדר הציפיות מהסרט, רק היטיב עם הצפייה בו.

אלק בלדווין (שגדל ותפח מאז הגירושין מקים שלי) מגלם את פול קיין שאיבד את משפחתו בתאונת טיס מחרידה ומתעורר מקומה ארוכה שנמשכה כמה חודשים. בעזרתה של פסיכיאטרית חביבה (לואיז לומבארד) הוא מנסה לשחזר את זכרונו ואת החיים של לפני התאונה. קיין הוא גם סוכן בשירות סוכנות ממשלתית-מסתורית זו או אחרת. הוא מנסה לחזור לפעולה אך מגלה שאין באפשרותו לעשות כן. החל מרגע זה, הוא מה שהבריטים מכנים surplus to requirements ונעשים נסיונות להיפטר ממנו. אגב התחמקות, פול מגלה פרטים מפתיעים על עברו. הסרט מומלץ בעיקר למי שאוהב סרטי מתח בעלי קצב רגוע יותר, בלי הרבה פיצוצים ועניינים, באווירה נינוחה (עלילת הסרט מתרחשת בלונדון). נחמד בהעדר אופציות אחרות.







נכתב על ידי , 8/9/2004 03:17   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)