לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

בשמלה אדומה וחור בכיס.


לא הלכתי לראות את האיחוד של "מופע הארנבות של דר קספר". לא הלכתי וכנראה שאני גם לא אלך להופעות שעוד נותרו. אני אמנם מוכן לשלם בשביל ההנאות שלי, אבל אני שונא להרגיש פראייר. 100 ש"ח הם לטעמי סכום גבוה מדי להופעה בבארבי. ושלא נטעה, אני מת על הקספרים. הם אחת מהלהקות הישראליות האהובות עליי וזה בלי להZכיר את הקשר החולוני (אורן ברזילי הגיטריסט של הלהקה היה דמות מיתולוגית בתיכון שבו למדתי ועוד לפני שהקספרים בכלל התפרסמו, לכל התיכון כבר היו את ההקלטות שלהם) ובכ"ז אני לא הלכתי לראות אותם. יכולתי לשקר ולהגיד שהקספרים שייכים לעבר הרחוק (סוף התיכון, תחילת הצבא) אבל זה לא יהיה נכון. עד היום יוצא לי לשמוע אותם מדי פעם ואני נהנה מכל שנייה. אפילו די שמחתי על האיחוד הצפוי, אין מה לדבר, אבל המחשבה על פרידה ממאה ש"ח תמורת עמידה בבארבי בקרב עוד מאות מעריצים, ספוג עשן ומעמיד פני נהנה, לא עשתה לי טוב. אז ויתרתי. שמעתי חלק מההופעה ברדיו והיא לא נשמעה טוב. הופעות ברדיו בד"כ לא נשמעות טוב. גם זו.

שאול מזרחי, הבעלים של הבארבי, היה מאוד תקיף ביחסו לגלגל"צ ולשאר הרעות החולות במוזיקה הישראלית ואולי הגיע הזמן שגם הוא יעשה קצת חשבון נפש ויבדוק את עצמו. למה לעזאזל הוא מוצא לנכון לדרוש 100 ש"ח עבור הופעה בעמידה במַצחנה הזו שלו. זה גם לא הוגן. אני לא יודע כמה קהל הגיע לראות את הקספרים אתמול, אבל אני מקווה שהמחיר הרתיע עוד כמה אנשים, בין אם מדובר בתאוות בצע של הבארבי (שאול מזרחי) ובין אם מדובר בתאוות בצע של הלהקה/ההפקה. בדומה לגורלה של הנבחרת במשחק הבית הראשון שלה אחרי 3 שנים, אני מקווה שגם הקספרים/בארבי למדו שלא כולם פראיירים.







נכתב על ידי , 12/9/2004 09:07   בקטגוריות מוזיקה וכאלה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-13/9/2004 08:40



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)